Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Zakaria_taybi
Level 1

Complete abonnement en Ziggo GO

Ik zie op op voor pagina als ik klant wil worden ziggo complete en ziggo max. In complete abonnement staat er films&séries en in max abonnement staat er films en series ( hbo...)

Mijn vraag is wat is het verschil tussen complete abonnement en max abonnement wat betreft ziggo go ( films&series )
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Level 16
TV Complete heeft Movies & Series.
TV Max is eigenlijk TV Complete plus Movies & Series XL.

TV Complete (met Movies & Series) heeft een honderden films en series On Demand (zie de catalogus; wisselt met regelmaat)
TV Max (met Movies & Series XL) heeft extra tv-zenders, en naast deze films en series On Demand ook veel HBO-films en -series (meer info)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Jan F.
Level 20
Het verschil tussen complete en max: meer zenders en meer films en series.
0 Kudos
Zakaria_taybi
Level 1
Topicstarter
Hoe bedoelt u met meer films en series? In complete abonnement staat er minder serie en films in ziggo go?
0 Kudos
Zakaria_taybi
Level 1
Topicstarter
In complete abonnement kan je ook geen HBO series kijken of wel ?
0 Kudos
Jan F.
Level 20
Het aanbod bij Movies en Series is minder dan bij Movies en Series Xl. De verschillen kan ik echter niet aangeven en het aanbod verandert per maand.
0 Kudos
Zakaria_taybi
Level 1
Topicstarter
Hmm wel een beetje vaag eerlijk gezegd. Snap er niks van. Niet jij jan hoor bedankt voor u reacties.
0 Kudos
AlexHelpt
Level 16
TV Complete heeft Movies & Series.
TV Max is eigenlijk TV Complete plus Movies & Series XL.

TV Complete (met Movies & Series) heeft een honderden films en series On Demand (zie de catalogus; wisselt met regelmaat)
TV Max (met Movies & Series XL) heeft extra tv-zenders, en naast deze films en series On Demand ook veel HBO-films en -series (meer info)