1
Vraag
2
Reacties
Zakaria_taybi

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Complete abonnement en Ziggo GO

Ik zie op op voor pagina als ik klant wil worden ziggo complete en ziggo max. In complete abonnement staat er films&séries en in max abonnement staat er films en series ( hbo...)

Mijn vraag is wat is het verschil tussen complete abonnement en max abonnement wat betreft ziggo go ( films&series )
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes
TV Complete heeft Movies & Series.
TV Max is eigenlijk TV Complete plus Movies & Series XL.

TV Complete (met Movies & Series) heeft een honderden films en series On Demand (zie de catalogus; wisselt met regelmaat)
TV Max (met Movies & Series XL) heeft extra tv-zenders, en naast deze films en series On Demand ook veel HBO-films en -series (meer info)

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17050Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2620Likes
Het verschil tussen complete en max: meer zenders en meer films en series.
Zakaria_taybi
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe bedoelt u met meer films en series? In complete abonnement staat er minder serie en films in ziggo go?
Zakaria_taybi
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In complete abonnement kan je ook geen HBO series kijken of wel ?
Jan F.

Level 20
  • 17050Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2620Likes
Het aanbod bij Movies en Series is minder dan bij Movies en Series Xl. De verschillen kan ik echter niet aangeven en het aanbod verandert per maand.
Zakaria_taybi
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmm wel een beetje vaag eerlijk gezegd. Snap er niks van. Niet jij jan hoor bedankt voor u reacties.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 248Oplossingen
  • 665Likes
TV Complete heeft Movies & Series.
TV Max is eigenlijk TV Complete plus Movies & Series XL.

TV Complete (met Movies & Series) heeft een honderden films en series On Demand (zie de catalogus; wisselt met regelmaat)
TV Max (met Movies & Series XL) heeft extra tv-zenders, en naast deze films en series On Demand ook veel HBO-films en -series (meer info)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic