Beste Ziggo,
Aantal weken geleden hebben jullie de gids m.b.t. voetbal wedstrijden veranderd, helaas! Nu staat er bijvoorbeeld in de gids Eredivisie en moet je daarop klikken om te kijken om welke wedstrijd het gaat. Dit is heel irritant als je veel opneemt want alles wordt door de naamgeving gecombineerd. TENMINSTE als het op hetzelfde kanaal is. Heb je voetbal met de naam Eredivisie opgenomen op ESPN 1 en 2 dan zie je bij de opnames ook 2x eredivisie staan. Paar weken geleden werd alles gewoon op naam van de voetbalwedstrijd opgenomen. IDEAAL ! want je kan dan alles in volgorde van opnemen terug kijken. Nu moet je maar puzzelen welke wedstrijd wanneer is geweest. Ik kijk heel veel voetbal dus heel irritant! Dat is issue 1 dus verander aub de namen weer naar de wedstrijden! Veel klantvriendelijker dan dat gecombineer.
Daarnaast is issue 2 dat via de browser niet meer te zien is wat je heb opgenomen zodra het gaat om "meerdere afleveringen (in mijn geval meerdere premier league of eredivisie wedstrijden)". Dan krijg je de melding "geen afleveringen beschikbaar" met de Ziggo Go app zie ik de afleveringen/wedstrijden wel gewoon staan dus echt een browser issue. Alle browsers dus het ligt echt bij jullie. Dit geldt ook bij de geplande opnames. Maw je kan niets meer wat je heb opgenomen terugkijken als het gecombineerd is.
Verander aub de gids weer naar de naam van de wedstrijden !!!??? Zou heel prettig zijn. Zie ook Slecht overzicht.jpg. Toch niet meer te zien welke wedstrijd wanneer is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
"Daarnaast is issue 2 dat via de browser niet meer te zien is wat je heb opgenomen zodra het gaat om "meerdere afleveringen (in mijn geval meerdere premier league of eredivisie wedstrijden)". Dan krijg je de melding "geen afleveringen beschikbaar" met de Ziggo Go app zie ik de afleveringen/wedstrijden wel gewoon staan dus echt een browser issue. Alle browsers dus het ligt echt bij jullie. Dit geldt ook bij de geplande opnames. Maw je kan niets meer wat je heb opgenomen terugkijken als het gecombineerd is."
Dit probleem speelt niet bij alle opnames, tenminste, bij mijn eigen account kan ik de meeste opnames wel gewoon zien en afspelen via de browser. Slechts enkele serie-opnames zijn incompleet. Het speelt bij mij bij een hele oude serie-opname (QI op BBC2) waarvan ik niet meer weet hoe ik die jaren geleden heb ingepland...
Vraag vanuit onze ontwikkelaars:
Bij de MLS opname (waar je geen opnames ziet in de browser, maar wel in de app en op de mediabox), heb je die ingepland via de mediabox, via de app of via de browser? Weet je dat misschien nog?
En heb je hetzelfde probleem ook bij andere serie-opnames? Zo ja welke?
Edit: We zien hier meerdere topics over, de voorbeelden proberen we zo veel mogelijk te bundelen in 1 topic. Kun je je antwoorden posten in > https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-browser-app-kan-sommige-bewaarde-serie-opnames-niet/...
"Aantal weken geleden hebben jullie de gids m.b.t. voetbal wedstrijden veranderd, helaas! Nu staat er bijvoorbeeld in de gids Eredivisie en moet je daarop klikken om te kijken om welke wedstrijd het gaat."
Klopt, dat is inderdaad irritant en dat gaan we ook weer terugzetten. De vorige oplossing die we hiervoor hadden (waarmee je wel club vs club zag) werkte niet meer na een update in een achterliggend systeem. In een volgende update zal een nieuwe oplossing geïmplementeerd worden.
@RoWi. "Anyhow sinds er een andere leverancier voor de EPG is zijn er andere problemen bij gekomen, en bestaande niet echt verbeterd."
Bovenstaande problemen hebben niets met de EPG leverancier te maken maar alles met onze interne systemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kan dit snel worden opgelost!!! Kan niets (wat gecombineerd is) terugkijken via een browser!
@silver4life schreef:Kan dit snel worden opgelost!!! Kan niets (wat gecombineerd is) terugkijken via een browser!
De programma gids wordt verzorgd door een extern bedrijf, snel is geen optie.
Dan moet Ziggo een bug melden bij het externe bedrijf.
Bedankt voor je reactie RoWi.
Sluit maar aan, je bent niet de eerste met EPG problemen. Ik heb recent ook gelezen dat de tweede helft van een voetbal wedstrijd niet werd opgenomen.
Een bekende zin: voorheen werkte het allemaal prima, dus ja waarom veranderen. Maar dat heb ik ook gehad. Leuke is vanavond heb je de Duitse beker finale, die wordt uitgezonden in 2en (1e helft / 2e helft) MAAR als je die beide opneemt dan voegen ze die samen. Zodra ze samen gevoegd zijn kan je ze niet meer zien. Handig hoor! Via de app of TV wel gewoon maar via browser niet.
Dat samenvoegen heb ik nog niet eerder gelezen, wel dat voor de EPG de 1e en 2e helft hetzelfde programma ID in de gids hebben. Anyhow sinds er een andere leverancier voor de EPG is zijn er andere problemen bij gekomen, en bestaande niet echt verbeterd.
Nee dat blijkt inderdaad. Samenvoegen is sinds een week of 2 ongeveer. Daarvoor ging het prima. Over de ID's gesproken zie ook mijn andere issue:
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Kijklijst-klopt-niet/td-p/772360
Hai @silver4life! Zwaar vervelend dat de gids niet klopt 😞 Dat is inderdaad een hoop gepuzzel. Issue 1 is bij ons bekend en wordt aangewerkt! Issue 2 zijn we aan het onderzoeken. Hiervoor heb ik een aantal gegevens van je nodig.
Welke content heb je opgenomen:
Welke afleveringen missen via Ziggogo.tv:
Werkt het in een andere browser wel:
Welke browsers zijn getest:
Dan ga ik dat doorzetten, zodat we dat mee kunnen nemen in het onderzoek.
Beste Maud!
- Het gaat om alle afleveringen van een programma waarbij het gecombineerd gaat worden. Dat kan gaan om voetbal maar eigenlijk elk programma. Ook programma's als 1 tegen 50 of "Weet ik veel". Het maakt dus niet uit.
- Zodra je iets heb opgenomen en het is gecombineerd (zie ook de screenshots) dan is het niet meer te zien. Zelfs niet bij de geplande opnames.
- Firefox, Chrome en IE getest, het werkt alleen in de app of op de TV
Bij stap 1 van de screenshots zie je dat er voor de MLS 3 wedstrijden/afleveringen zijn opgenomen. Dat klopt ook. Echter als je erop klikt dan kom je bij stap 2 en dan zie je geen wedstrijden/afleveringen staan.
Dankjewel! We gaan het verder uitzoeken @silver4life!
Ik ben nog verder gegaan met testen @Maud
1 tegen 50 werkt wel. Het gaat dus echt om de voetbalwedstrijden op ESPN en Sport1. Daarbij gaat het combineren verkeerd.
Is er al meer bekend @Maud ?
"Daarnaast is issue 2 dat via de browser niet meer te zien is wat je heb opgenomen zodra het gaat om "meerdere afleveringen (in mijn geval meerdere premier league of eredivisie wedstrijden)". Dan krijg je de melding "geen afleveringen beschikbaar" met de Ziggo Go app zie ik de afleveringen/wedstrijden wel gewoon staan dus echt een browser issue. Alle browsers dus het ligt echt bij jullie. Dit geldt ook bij de geplande opnames. Maw je kan niets meer wat je heb opgenomen terugkijken als het gecombineerd is."
Dit probleem speelt niet bij alle opnames, tenminste, bij mijn eigen account kan ik de meeste opnames wel gewoon zien en afspelen via de browser. Slechts enkele serie-opnames zijn incompleet. Het speelt bij mij bij een hele oude serie-opname (QI op BBC2) waarvan ik niet meer weet hoe ik die jaren geleden heb ingepland...
Vraag vanuit onze ontwikkelaars:
Bij de MLS opname (waar je geen opnames ziet in de browser, maar wel in de app en op de mediabox), heb je die ingepland via de mediabox, via de app of via de browser? Weet je dat misschien nog?
En heb je hetzelfde probleem ook bij andere serie-opnames? Zo ja welke?
Edit: We zien hier meerdere topics over, de voorbeelden proberen we zo veel mogelijk te bundelen in 1 topic. Kun je je antwoorden posten in > https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-browser-app-kan-sommige-bewaarde-serie-opnames-niet/...
"Aantal weken geleden hebben jullie de gids m.b.t. voetbal wedstrijden veranderd, helaas! Nu staat er bijvoorbeeld in de gids Eredivisie en moet je daarop klikken om te kijken om welke wedstrijd het gaat."
Klopt, dat is inderdaad irritant en dat gaan we ook weer terugzetten. De vorige oplossing die we hiervoor hadden (waarmee je wel club vs club zag) werkte niet meer na een update in een achterliggend systeem. In een volgende update zal een nieuwe oplossing geïmplementeerd worden.
@RoWi. "Anyhow sinds er een andere leverancier voor de EPG is zijn er andere problemen bij gekomen, en bestaande niet echt verbeterd."
Bovenstaande problemen hebben niets met de EPG leverancier te maken maar alles met onze interne systemen.
Ik heb alles via de browser opgenomen. Nee het probleem speelt zover ik gemerkt heb alleen bij Sport1 en ESPN. Met bijvoorbeeld 1 tegen 50 is het probleem niet aanweizg.
Toevoeging ik had het ook op een duits kanaal dacht ZDF waar de Duitse beker finale werd uitgezonden.
Wat is de verwachting qua oplostijd?
Dank voor het delen van je bevindingen! Het wordt middels updates hersteld voor de verschillende platformen. Helaas is er nog geen definitieve planning bekend, maar een ruwe verwachting is komende zomer.
Goed om te horen dat het serieus wordt opgepakt. Zou fijn zijn als het voor het nieuwe voetbalseizoen opgelost zou zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.