Sinds korte tijd krijg ik de code 6006 op mijn tosibha Android smart tv
Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet
Op de telefoon of tablet werkt het wel
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het lijkt op een DRM licentie probleem. Dat kan veroorzaakt worden door een verouderd besturingssysteem of een fout in laatste update van de ZiggoGO app.
Je kan hier als gebruiker weinig tot niets mee dan alleen maar te controleren of de android versie en de ZiggoGO app zouden moeten kunnen samenwerken. En anders hopen dat in een volgende update het wel weer werkt.
ter info:
https://shaka-player-demo.appspot.com/docs/api/shaka.util.Error.html#value:6006
https://github.com/shaka-project/shaka-player/issues/1837
https://hatchjs.com/invalid-drm-error-with-drm_failed_license_request/
Hi @Kees de ron,
Foutcode 6006 betekent inderdaad vaak een probleem met het DRM-beheer, in de praktijk zien we het vaak gebeuren op verouderde Android/iOS-toestellen of apparaten die we niet ondersteunen zoals autoradio's. Heb je het bericht van @Karel. nog gelezen? Kun je aangeven welk model Toshiba TV met welke Android-versie het is?
Android tv os versie 11 Toshiba uhd tv 43ua2d63dg
En sorrie voor de ook ook late reactie
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.