Hallo,
Sinds gisteren kan ik op Ziggo sport Golf de uitzending alleen live kijken. Als ik de zender pauzeer en dan terug wil spoelen, of vanaf het begin wil laten afspelen krijg ik de foutmelding: deze video kan niet worden afgespeeld -2031
Ik kijk via Google tv gewoon op m’n televisie en heb het niet bij andere zenders
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @Ricky68 en een warm welkom op de Community,
Ontzettend balen dat je foutcode 2031 te zien krijgt bij het kijken van Ziggo Sport Golf. Zie je deze foutmelding op dit moment nog steeds en zie je dit alleen op kanaal Ziggo Sport terug? Ik ben net als expert @anoniemforum benieuwd met welk type/merk apparaat (incl. Androidversie) je op het moment online tv kijkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.