Ik heb een vraag over een chromecast. Ik heb er een aangesloten op de tv en die bedien ik via mij smartphone. Mijn vraag is: Kan ik de “chromecast app” op de smartphone van mijn vrouw zetten zodat zij ook de tv via haar smartphone kan bedienen ?. Het lijkt mij nl wat onhandig wanneer zij iedere keer mijn smartphone moet gebruiken om de tv/chromecast te bedienen.
Groeten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Schoone ,
Ik begrijp wat je wilt, maar niet met welke app.
Wat bedoel je met de "Chromecast App” ?
Ik heb op mjin mobiele apparaten de Ziggo Go app, en de Google Home app.
Met beiden kan ik content sturen naar mijn Chromecast. Met de Ziggo Go app kan ik ook de Next bedienen. Met geen van beiden kan ik mijn TV bedienen.
Wil je vanaf meerdere mobiele apparaten, met behulp van de Ziggo Go app content naar je Chromecast sturen, of je Next bedienen ? Volgens mij kan dat.
Wil je vanaf meerdere mobiele apparaten, met behulp van de Google Home app content naar je Chromecast sturen ? Ik denk dat dat wel kan, maar dat lijkt me meer een vraag voor het Google forum,
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo @Schoone ,
Ik begrijp wat je wilt, maar niet met welke app.
Wat bedoel je met de "Chromecast App” ?
Ik heb op mjin mobiele apparaten de Ziggo Go app, en de Google Home app.
Met beiden kan ik content sturen naar mijn Chromecast. Met de Ziggo Go app kan ik ook de Next bedienen. Met geen van beiden kan ik mijn TV bedienen.
Wil je vanaf meerdere mobiele apparaten, met behulp van de Ziggo Go app content naar je Chromecast sturen, of je Next bedienen ? Volgens mij kan dat.
Wil je vanaf meerdere mobiele apparaten, met behulp van de Google Home app content naar je Chromecast sturen ? Ik denk dat dat wel kan, maar dat lijkt me meer een vraag voor het Google forum,
Hoi Rene. Dank je wel. Het gaat om de google home app en de Ziggo go en de netflix.
Graag gedaan. Gewoon proberen ! Stuk gaat het er niet van, het werkt hooguit niet. Succes !
Ja, werkt prima hoor! In de Home-app kun je ook leden toevoegen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.