1
Vraag
2
Reacties
Schoone

Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Chromecast op meerdere (2) smartphones

Ik heb een vraag over een chromecast. Ik heb er een aangesloten op de tv en die bedien ik via mij smartphone. Mijn vraag is: Kan ik de “chromecast app” op de smartphone van mijn vrouw  zetten zodat zij ook de tv via haar smartphone kan bedienen ?. Het lijkt mij nl wat onhandig wanneer zij iedere keer mijn smartphone moet gebruiken om de tv/chromecast te bedienen.

Groeten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hallo @Schoone ,

 

Ik begrijp wat je wilt, maar niet met welke app.

Wat bedoel je met de "Chromecast App” ?

Ik heb op mjin mobiele apparaten de Ziggo Go app, en de Google Home app.

Met beiden kan ik content sturen naar mijn Chromecast. Met de Ziggo Go app kan ik ook de Next bedienen. Met geen van beiden kan ik mijn TV bedienen.

 

Wil je vanaf meerdere mobiele apparaten, met behulp van de Ziggo Go app content naar je Chromecast sturen, of je Next bedienen ? Volgens mij kan dat.

Wil je vanaf meerdere mobiele apparaten, met behulp van de Google Home  app content naar je Chromecast sturen ? Ik denk dat dat wel kan, maar dat lijkt me meer een vraag voor het Google forum,

Bekijk in context

4 Reacties 4
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Hallo @Schoone ,

 

Ik begrijp wat je wilt, maar niet met welke app.

Wat bedoel je met de "Chromecast App” ?

Ik heb op mjin mobiele apparaten de Ziggo Go app, en de Google Home app.

Met beiden kan ik content sturen naar mijn Chromecast. Met de Ziggo Go app kan ik ook de Next bedienen. Met geen van beiden kan ik mijn TV bedienen.

 

Wil je vanaf meerdere mobiele apparaten, met behulp van de Ziggo Go app content naar je Chromecast sturen, of je Next bedienen ? Volgens mij kan dat.

Wil je vanaf meerdere mobiele apparaten, met behulp van de Google Home  app content naar je Chromecast sturen ? Ik denk dat dat wel kan, maar dat lijkt me meer een vraag voor het Google forum,

Schoone
Topicstarter
Level 6
  • 154Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes

Hoi Rene. Dank je wel. Het gaat om de google home app en de Ziggo go en de netflix. 

Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Graag gedaan. Gewoon proberen ! Stuk gaat het er niet van, het werkt hooguit niet. Succes !

Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes

Ja, werkt prima hoor! In de Home-app kun je ook leden toevoegen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic