Nardo_Kling

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chromecast blijft hangen

Als ik de ziggo go app door stream naar de chromecast doet deze het 1 tot 5 minuten en dan blijft het beeld weer even hangen. 

Wat is hiervoor de oplossing?

 

De ziggo go app doet het op een tablet/telefoon gewoon, zonder haperingen.

Een chromecast op een andere locatie/tv in huis geeft hetzelfde probleem.

Chromecast gerest, app opnieuw geïnstalleerd en de app op een ander apparaat geprobeerd. Geen verbeteringen.

Als ik andere diensten stream naar de chromecast, dan zijn er geen problemen. Dit probleem had ik ook niet toen ik nog bij KPN zat..

 

Uitgelicht
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Reacties
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Nardo_Kling 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

 

Ik denk dat het niet ligt aan je Chromecast maar eerder dat het met je Ziggo Go app niet helemaal lekker gaat. Erg vervelend dat je problemen ondervindt. Het best kun je een probleem met de Ziggo Go hier plaatsen. Deze issues staan dan overzichtelijk bij elkaar en zijn daardoor hopelijk sneller te behandelen... en op te lossen.

Suuces!

2 Reacties 2
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Nardo_Kling 

Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.

 

Ik denk dat het niet ligt aan je Chromecast maar eerder dat het met je Ziggo Go app niet helemaal lekker gaat. Erg vervelend dat je problemen ondervindt. Het best kun je een probleem met de Ziggo Go hier plaatsen. Deze issues staan dan overzichtelijk bij elkaar en zijn daardoor hopelijk sneller te behandelen... en op te lossen.

Suuces!

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Nardo_Kling en een warm welkom op de Community,

Inmiddels staat sinds vrijdag 15 juli 2022 Ziggo GO (TV) app versie 4.41.4619 live. Heb je deze nieuwste versie al geinstalleerd op de apparaten die je gebruikt en gekeken of dit probleem zich nog voordoet?
Mocht je nog steeds problemen ervaren wil je dan binnen dit topic reageren en onderstaande informatie aan ons doorgeven? Ik kan het dan doorgeven aan de ontwikkelaars. 

Exacte probleem omschrijving:

Chromecast versie:

Speelt het op alle content:

Ziggo GO app versie:

Uitgelicht topic