Vraag
Reacties
Oplossing
Jer1
Level 1

Chromecast & Ziggo Go IOS app werkt niet

Ik ben in staat om Formula1 te casten maar geen enkele zender vanuit de Ziggo Go app. Wel kan ik vanuit de Ziggo Go app “casten” naar de Ziggo Mini, maar de verbinding naar de Chromecast wordt niet gegeven als optie. 

- laatste versie Ziggo Go app is bijgewerkt

- Chromecast is volledig gereset en opnieuw toegevoegd. Casten werkt met F1 app. 

- Chromecast gastmodus  staat uit

De Go app wel of niet gekoppeld met de Mini heeft geen invloed.

- IOS versie 16.3.1

- IPhone 13, opnieuw opgestart. 

Het casten vanaf een Chromebook (Chrome, ziggogo.tv) werkt wel, dus het probleem zit wellicht in de combinatie IOS versie en Ziggo Go app??

Iemand een idee waarom het niet werkt?

Zijn er nog andere instellingen om aan te passen wellicht?

Alvast bedankt voor het meedenken. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jer1, welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat het casten niet werkt. Je hebt zelf al heel veel uitgesloten, op basis van deze informatie lijkt het inderdaad mis te gaan tussen de specifieke koppeling van GO op je iPhone en de Chromecast.

Heb je op je iPhone nog gekeken naar de permissions van de Ziggo GO app? Hij moet in ieder geval toestemming hebben tot lokaal netwerk, maar ook naar de andere instellingen daar en ik benieuwd.

Bekijk in context

0 Kudos
4 Reacties 4
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Jer1, welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat het casten niet werkt. Je hebt zelf al heel veel uitgesloten, op basis van deze informatie lijkt het inderdaad mis te gaan tussen de specifieke koppeling van GO op je iPhone en de Chromecast.

Heb je op je iPhone nog gekeken naar de permissions van de Ziggo GO app? Hij moet in ieder geval toestemming hebben tot lokaal netwerk, maar ook naar de andere instellingen daar en ik benieuwd.

0 Kudos
Jer1
Level 1
Topicstarter

Dank!!

Dat had ik inderdaad over het hoofd gezien, local network staat uit (en bij F1 aan).

Ik zal zo even testen maar dit lijkt me de meest voor de hand liggende oplossing. 

0 Kudos
Jer1
Level 1
Topicstarter

Local Network aan, probleem opgelost. Dank

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Top, super! 👍

0 Kudos