Vraag
Reacties
Oplossing
mblaas
Level 1

Chromecast - 'Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP net

Ik heb een chromecast (google chromecast met google tv 8gb wit) gekocht waar ik Ziggo Go op wil gaan gebruiken. Als ik de chromecast verbind met de wifi thuis dan doet hij het, maar wil ik hem verbinden met de hotspot op mijn telefoon (provider Vodafone) dan geeft hij de melding: 'Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken.' Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel kan kijken via mijn chromcast? Ik wil het namelijk gaan gebruiken in de camper.

Ik heb het ook geprobeerd om via de telefoon te streamen, maar op de een of andere manier blijft de tv zeggen: 'Klaar voor streamen' en doet verder niks.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Voor de Google Chromecast 2020 Android TV heb je werkende Ziggo internet verbinding nodig. Hotspot is niet meer mogelijk, ook niet die van Vodafone. Alleen Ziggo Internet. Daar zijn afspraken over gemaakt, anders ben je verplicht de Ziggo Go app te downloaden, deze kan gewoon op Android en op Apple.

Mocht je wel Ziggo internet hebben, dan is er niks aan de hand, als je geen internet hebt van Ziggo lijkt het me handig je geld terug te vragen. En een gewone Chromecast kopen.

Zie ook dit topic:

Ziggo GO TV voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV 

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Voor de Google Chromecast 2020 Android TV heb je werkende Ziggo internet verbinding nodig. Hotspot is niet meer mogelijk, ook niet die van Vodafone. Alleen Ziggo Internet. Daar zijn afspraken over gemaakt, anders ben je verplicht de Ziggo Go app te downloaden, deze kan gewoon op Android en op Apple.

Mocht je wel Ziggo internet hebben, dan is er niks aan de hand, als je geen internet hebt van Ziggo lijkt het me handig je geld terug te vragen. En een gewone Chromecast kopen.

Zie ook dit topic:

Ziggo GO TV voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV 

0 Kudos