Streamen vanaf Samsung A52s lukt ineens niet meer via Ziggo go app en Netflix en NPO Wél via tablet S2 Was altijd goed Heb opnieuw Chrome cast geïnstalleerd, maar géén succes Heb 2 juli nieuwe media box next geïnstalleerd Kan dat de reden zijn ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
afhankelijk van wat de afstand tussen de apparaten en het modem is kunnen de wifi booster zeker een verbetering geven
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke Chrome cast heb je of is het ingebouwd in je tv ?
de next zou niet de reden mogen zijn. wel kan het dat door de abonnement wijziging Ziggo go niet meer werkt omdat de wijziging nog niet in het onderliggende systeem is doorgevoerd waardoor Ziggo go denk dat er geen abonnement actief is.
het kan 48 uur duren tot het goed is doorgevoerd in het administratiesysteem.
werkt het via de smartphone zelf wel ?
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956
Hallo Ik heb een losse Chrome cast Het lukt wél vanaf mijn " oude samsung telefoon en samsung tablet te streamen, maar sinds kort niet meer vanaf mijn samsungA52s Ik krijg bij Netflix een foutmelding SSCR S4010 2203 225 2G Het zou aan mijn WiFi instellingen kunnen liggen, maar ik weet niet Wát Bovendien zie ik wel het Chrome cast icoontje op deze telefoon, maar bij aanklikken doet hij niets Sorry ik ben niet goed thuis in dit soort dingen vandaar ook mijn dubbele vraag op het forum 😔
maak je gebruik van wifi boosters ?
Hallo Nee ik maak er nog geen gebruik van ,maar heb ze wel in huis Moet ze nog aansluiten Kan dat evt een verbetering geven ?? Én wat schertst mijn verbazing? Het streamen doet het ineens wéér Op ziggo go én Netflix én NPO Ik snap er niks van Heb niets bijzonders gedaan Zou het aansluiten van WiFi boosters misschien een oplossing voor de toekomst kunnen zijn ?? Betere kwaliteit WiFi??
afhankelijk van wat de afstand tussen de apparaten en het modem is kunnen de wifi booster zeker een verbetering geven
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.