Bij het Casten, ben je dan ook met andere dingen op de telefoon bezig, of ligt hij in de buurt van een gevoelig object.
Hoe is je Wifi ingesteld, heb je 1 wifi naam of heb je er 2 de 2,4 GHz en de 5GHz gewoon routine vraagjes
Als het een Android toestel is zou je is het even naar de Ziggo Go App gaan en uitloggen of Cache leegmaken door naar de App te gaan en dan Cache leeg maken, of door Google Playstore te openen en dan Ziggo Go op te zoeken hem verwijderen. Telefoon herstarten en dan weer via de Google Playstore hem opnieuw installeren en inloggen met je Ziggo gegevens.
De AOP zal prima zijn, maar dit is een Wifi Cast probleem. Laten we eerst hier op focusen, je mag voor de zekerheid wel foto plaatsen van de AOP, kunnen we altijd kijken of ie niet verouderd is, ook weer routine vraag.
Hoop dat dit lukt, anders hoor ik het wel je kan dan beste een @ met mijn naam Dave! erachter zetten, dan licht er een melding op, dan kan ik een medewerker inlichten, ben zelf ook klant die klant helpt. Maar gelukkig kan ik wel Ziggo Medewerker op werkdagen bereiken.