Ik wil een bewaard programma via de Ziggo-go app casten naar een tv die met het thuisnetwerk is verbonden met een extra booster via een stopcontact. Het beeld op die tv is niet vloeiend. Wat kan ik hieraan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
je gaat naar http://192.168.178.1 dan password invoeren van je modem en dan zie je meteen al 3 opties - Klik op Gastennetwerk en maak er mooie naam van en ander wachtwoord als het hoofd wifi netwerk en sla dan op. Dan in je Wifi lijst komt je Gastennetwerk tevoorschijn en verbind de Chromecast daarmee, hopelijk draait ie dan stabiel, als dat niet zo is, dan kunnen we nog andere optie proberen.
Als je inlogt zie je deze optie op het Hoofd scherm
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wat je eventueel kan doen voor een betere streaming, op je modem het Gastennetwerk open zetten met ander wachtwoord, daarmee je Chromecast verbinden, dan zal je zien dat de verbinden beter zal verlopen.
Misschien helpt het, anders lezen we het graag.
Hoe zet ik het gastennetwerk open en hoe log ik in op mijn modem (Connectbox)?
je gaat naar http://192.168.178.1 dan password invoeren van je modem en dan zie je meteen al 3 opties - Klik op Gastennetwerk en maak er mooie naam van en ander wachtwoord als het hoofd wifi netwerk en sla dan op. Dan in je Wifi lijst komt je Gastennetwerk tevoorschijn en verbind de Chromecast daarmee, hopelijk draait ie dan stabiel, als dat niet zo is, dan kunnen we nog andere optie proberen.
Als je inlogt zie je deze optie op het Hoofd scherm
Ik heb gedaan zoals aanbevolen. Werkt niet en heb besloten hiermee te stoppen, teveel gedoe. Toch wil ik je wel bedanken voor de moeite en tijd die je hierin gestoken hebt. Groet, esajee.
Graag gedaan @esajee en je kan altijd als het niet wil een topic openen, als deze gesloten is. We proberen zoveel mogelijk te helpen. Je kan altijd nog even in topic kijken boven je of daar je klacht overeenkomt. dit als tip.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.