Vraag
Reacties
Oplossing
esajee
Level 2

Casten niet vloeiend met thuisnetwerk

Ik wil een bewaard programma via de Ziggo-go app casten naar een tv die met het thuisnetwerk is verbonden met een extra booster via een stopcontact. Het beeld op die tv is niet vloeiend. Wat kan ik hieraan doen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave
Level 20
T.E.A.M.

je gaat naar http://192.168.178.1 dan password invoeren van je modem en dan zie je meteen al 3 opties - Klik op Gastennetwerk en maak er mooie naam van en ander wachtwoord als het hoofd wifi netwerk en sla dan op. Dan in je Wifi lijst komt je Gastennetwerk tevoorschijn en verbind de Chromecast daarmee, hopelijk draait ie dan stabiel, als dat niet zo is, dan kunnen we nog andere optie proberen.

Als je inlogt zie je deze optie op het Hoofd scherm

Schermafbeelding 2022-08-12 om 11.30.22.png

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Wat je eventueel kan doen voor een betere streaming, op je modem het Gastennetwerk open zetten met ander wachtwoord, daarmee je Chromecast verbinden, dan zal je zien dat de verbinden beter zal verlopen.

Misschien helpt het, anders lezen we het graag.

0 Kudos
esajee
Level 2
Topicstarter

Hoe zet ik het gastennetwerk open en hoe log ik in op mijn modem (Connectbox)?

Dave
Level 20
T.E.A.M.

je gaat naar http://192.168.178.1 dan password invoeren van je modem en dan zie je meteen al 3 opties - Klik op Gastennetwerk en maak er mooie naam van en ander wachtwoord als het hoofd wifi netwerk en sla dan op. Dan in je Wifi lijst komt je Gastennetwerk tevoorschijn en verbind de Chromecast daarmee, hopelijk draait ie dan stabiel, als dat niet zo is, dan kunnen we nog andere optie proberen.

Als je inlogt zie je deze optie op het Hoofd scherm

Schermafbeelding 2022-08-12 om 11.30.22.png

0 Kudos
esajee
Level 2
Topicstarter

Ik heb gedaan zoals aanbevolen. Werkt niet en heb besloten hiermee te stoppen, teveel gedoe. Toch wil ik je wel bedanken voor  de moeite en tijd die je hierin gestoken hebt. Groet, esajee.

Dave
Level 20
T.E.A.M.

Graag gedaan @esajee  en je kan altijd als het niet wil een topic openen, als deze gesloten is. We proberen zoveel mogelijk te helpen. Je kan altijd nog even in topic kijken boven je of daar je klacht overeenkomt. dit als tip.

Schermafbeelding 2022-07-05 om 22.49.34.png

0 Kudos