Beste heer Paul, uw chat, kennelijk als specialist, verbaast mij enigszins wel.
De afgelopen maanden hebben wij via de ziggo go app op mijn windows 10 laptop, met plezier replay kunnen casten naar onze tv. Natuurlijk zijn er programma's die niet terug gekeken kunnen worden, maar dat staat duidelijk aangegeven met het cirkelpijltje.
Het is fout gegaan toen door ziggo mijn mediabox offline werd gehaald.
Of deze opnieuw online is gezet kan ik niet nakijken. Ik weet ook niet of de mediabox mogelijk fysiek opnieuw opgestart dient te worden daarvoor.
Terugkijken én casten zou wel werken met ziggogo.tv.
Maar dat gaat dus niet omdat ik melding krijg dat de mediabox daarvoor online moet zijn.
En ďát is waar ik steeds op duid. Ten eerste staat mijn box dus kennelijk offline gezien die foutmelding, en ten tweede impliceert deze foutmelding dat het wel werkt als de box online zou staan.
Dus, als leek, weet ik het niet meer en vindt het jammer dat het wel heel goed heeft gewerkt en wij nu niet meer van deze mogelijkheid, waar wij veel gebruik van maakt, kunnen genieten.