Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
BenjiDV
Level 1

CNN replay tv werkt niet meer

Hallo,

Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om programma's terug te kijken op CNN. Replay button is verdwenen vanaf 26 januari tot en met vannacht rond 4 uur.

Is dit een bug, aangezien het gisteren wel mogelijk was?

Ik hoop dat dit gauw wordt opgelost.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator

Hey @BenjiDV, welkom op de Community! 

Het is je niet onopgemerkt gegaan dat je op CNN ineens geen programma's meer kon terugkijken. Dat is natuurlijk bijzonder irritant. Het leek om een probleem te gaan en samen met CNN is er voor een oplossing gezorgd. Inmiddels is het probleem dus weer opgelost en kunnen programma's weer teruggekeken worden. 

Jammer genoeg is het niet mogelijk om Replay TV te herstellen voor de dagen dat de storing actief was. Sorry nog voor het ongemak! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Stefan Bloksma
Level 1

Bij mij precies hetzelfde probleem. Misschien is Ziggo bezig met het signaal om CNN eindelijk om te zetten naar HD kwaliteit?

0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Je kan eventueel even uitloggen op de Ziggo Go App weet niet of je Android of Apple hebt, Android de App cache even legen en daarna weer inloggen.

Via Apple eerst uitloggen, dan naar instellingen > Algemeen> iPhone-iPad Opslag dan naar Ziggo Go app en dan blauwe Ruim op doen. Daarna de app weer even downloaden en inloggen

Hopelijk werkt dit wel, geef maar even tag met @ en mijn naam Dave! erachter @Dave dan zie ik je bericht en kan ik hem doorgeven aan een Ziggo medewerker.

Ik ben een klant die een klant probeert te helpen.

Zie dat je gegevens nog niet in je profiel staan:

Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Marije
Community Moderator
Community Moderator

Hey @BenjiDV, welkom op de Community! 

Het is je niet onopgemerkt gegaan dat je op CNN ineens geen programma's meer kon terugkijken. Dat is natuurlijk bijzonder irritant. Het leek om een probleem te gaan en samen met CNN is er voor een oplossing gezorgd. Inmiddels is het probleem dus weer opgelost en kunnen programma's weer teruggekeken worden. 

Jammer genoeg is het niet mogelijk om Replay TV te herstellen voor de dagen dat de storing actief was. Sorry nog voor het ongemak!