Hallo,
Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om programma's terug te kijken op CNN. Replay button is verdwenen vanaf 26 januari tot en met vannacht rond 4 uur.
Is dit een bug, aangezien het gisteren wel mogelijk was?
Ik hoop dat dit gauw wordt opgelost.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @BenjiDV, welkom op de Community!
Het is je niet onopgemerkt gegaan dat je op CNN ineens geen programma's meer kon terugkijken. Dat is natuurlijk bijzonder irritant. Het leek om een probleem te gaan en samen met CNN is er voor een oplossing gezorgd. Inmiddels is het probleem dus weer opgelost en kunnen programma's weer teruggekeken worden.
Jammer genoeg is het niet mogelijk om Replay TV te herstellen voor de dagen dat de storing actief was. Sorry nog voor het ongemak!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij mij precies hetzelfde probleem. Misschien is Ziggo bezig met het signaal om CNN eindelijk om te zetten naar HD kwaliteit?
Je kan eventueel even uitloggen op de Ziggo Go App weet niet of je Android of Apple hebt, Android de App cache even legen en daarna weer inloggen.
Via Apple eerst uitloggen, dan naar instellingen > Algemeen> iPhone-iPad Opslag dan naar Ziggo Go app en dan blauwe Ruim op doen. Daarna de app weer even downloaden en inloggen
Hopelijk werkt dit wel, geef maar even tag met @ en mijn naam Dave! erachter @Dave dan zie ik je bericht en kan ik hem doorgeven aan een Ziggo medewerker.
Ik ben een klant die een klant probeert te helpen.
Zie dat je gegevens nog niet in je profiel staan:
Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hey @BenjiDV, welkom op de Community!
Het is je niet onopgemerkt gegaan dat je op CNN ineens geen programma's meer kon terugkijken. Dat is natuurlijk bijzonder irritant. Het leek om een probleem te gaan en samen met CNN is er voor een oplossing gezorgd. Inmiddels is het probleem dus weer opgelost en kunnen programma's weer teruggekeken worden.
Jammer genoeg is het niet mogelijk om Replay TV te herstellen voor de dagen dat de storing actief was. Sorry nog voor het ongemak!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.