1
Vraag
2
Reacties
BenjiDV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CNN replay tv werkt niet meer

Hallo,

 

Sinds vandaag is het niet meer mogelijk om programma's terug te kijken op CNN. Replay button is verdwenen vanaf 26 januari tot en met vannacht rond 4 uur.

 

Is dit een bug, aangezien het gisteren wel mogelijk was?

 

Ik hoop dat dit gauw wordt opgelost.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2947Posts
  • 397Oplossingen
  • 645Likes

Hey @BenjiDV, welkom op de Community! 

 

Het is je niet onopgemerkt gegaan dat je op CNN ineens geen programma's meer kon terugkijken. Dat is natuurlijk bijzonder irritant. Het leek om een probleem te gaan en samen met CNN is er voor een oplossing gezorgd. Inmiddels is het probleem dus weer opgelost en kunnen programma's weer teruggekeken worden. 

 

Jammer genoeg is het niet mogelijk om Replay TV te herstellen voor de dagen dat de storing actief was. Sorry nog voor het ongemak! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Stefan Bloksma

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij precies hetzelfde probleem. Misschien is Ziggo bezig met het signaal om CNN eindelijk om te zetten naar HD kwaliteit?

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 19352Posts
  • 886Oplossingen
  • 5553Likes

Je kan eventueel even uitloggen op de Ziggo Go App weet niet of je Android of Apple hebt, Android de App cache even legen en daarna weer inloggen.

 

Via Apple eerst uitloggen, dan naar instellingen > Algemeen> iPhone-iPad Opslag dan naar Ziggo Go app en dan blauwe Ruim op doen. Daarna de app weer even downloaden en inloggen

 

Hopelijk werkt dit wel, geef maar even tag met @ en mijn naam Dave! erachter @Dave! dan zie ik je bericht en kan ik hem doorgeven aan een Ziggo medewerker.

 

Ik ben een klant die een klant probeert te helpen.

 

Zie dat je gegevens nog niet in je profiel staan:

 

Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2947Posts
  • 397Oplossingen
  • 645Likes

Hey @BenjiDV, welkom op de Community! 

 

Het is je niet onopgemerkt gegaan dat je op CNN ineens geen programma's meer kon terugkijken. Dat is natuurlijk bijzonder irritant. Het leek om een probleem te gaan en samen met CNN is er voor een oplossing gezorgd. Inmiddels is het probleem dus weer opgelost en kunnen programma's weer teruggekeken worden. 

 

Jammer genoeg is het niet mogelijk om Replay TV te herstellen voor de dagen dat de storing actief was. Sorry nog voor het ongemak! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates