Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
wreijnen wrote:
Hopelijk is het nu definitief opgelost.
Het is lang goed gegaan, maar gelukkig het CNBC streaming probleem is weer terug!
Iemand een instelling gereset ?
wreijnen wrote:
Het is lang goed gegaan, maar gelukkig het CNBC streaming probleem is weer terug!
Iemand een instelling gereset ?
Ik geef het weer door. Al zie ik dat de zender wel weer werkt in accounts met een Mediabox Next, dat zou voor jou dus ook het geval moeten zijn.
Sinds 1 januari ligt CNBC er weer uit. Dat komt mede doordat de SD variant gestopt is per 1 januari op de satelliet. Deze gaf Ziggo waarschijnlijk door via de kabel. Er is alleen nog de HD variant beschikbaar via de satelliet. Ik denk dat hier geen prioriteit aan gegeven wordt om dit snel op te lossen. Misschien dat het te maken heeft met het weekend/vakantie.
CNBC lijkt het inmiddels weer te doen in Ziggo GO, tenminste bij mij wel… Bij jou ook @sebas14?
Mark Ziggo wrote:CNBC lijkt het inmiddels weer te doen in Ziggo GO, tenminste bij mij wel… Bij jou ook @sebas14?
Ja weer helemaal top!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.