Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
wreijnen
Level 1

CNBC stream geeft weer problemen op Ziggo GO via desktop

Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp. De stream CNBC doet het weer niet op Ziggo Go via de desktop, in mijn geval op een Macbook Pro met Chrome als browser.
Onbegrijpelijk dat dit probleem maar niet structureel opgelost kan worden.
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hm, dit probleem keert inderdaad bijna maandelijks terug op deze manier. Wat er precies misgaat in deze stream (en die van Euronews) wordt verder onderzocht en daarbij zijn voorbeelden uit de praktijk zeer welkom!

Graag ontvangen we voorbeelden met de volgende informatie:

- Gebruikte browser:
- Speelt het probleem ook met andere browsers? Zo ja, welke?
- Zender:
- Start de zender nooit op of gebeurt het van tijd tot tijd?
- Wat zie je in beeld:
- Datum en tijdstip waarop dit voor het laatst voorkwam:

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
16 Reacties 16
Meldingen
Aan Uit
wreijnen
Level 1
Topicstarter
Nog steeds niet opgelost..
0 Kudos
AlexHelpt
Level 16
Klopt, naar mijn weten zijn ze bezig met stream-problemen met CNBC en Euronews.
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hm, dit probleem keert inderdaad bijna maandelijks terug op deze manier. Wat er precies misgaat in deze stream (en die van Euronews) wordt verder onderzocht en daarbij zijn voorbeelden uit de praktijk zeer welkom!

Graag ontvangen we voorbeelden met de volgende informatie:

- Gebruikte browser:
- Speelt het probleem ook met andere browsers? Zo ja, welke?
- Zender:
- Start de zender nooit op of gebeurt het van tijd tot tijd?
- Wat zie je in beeld:
- Datum en tijdstip waarop dit voor het laatst voorkwam:
0 Kudos
Ga naar reactie
wreijnen
Level 1
Topicstarter
Opnieuw problemen met de CNBC stream.
Macbook Pro late 2013
Browser Chrome (Safari werkt nog steeds niet vanwege het Silverlight issue, waarom is dat probleem ook nog steeds niet opgelost??).
Een aantal keren herstart, maar lukt niet.
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Yep, had ik al doorgezet en inmiddels is het opgelost.
0 Kudos
wreijnen
Level 1
Topicstarter
En weer werkt de CNBC stream niet op Ziggo Go. Bufferen, bufferen en vervolgens een foutmelding. Al maanden gaat het zo. Dan weer een poosje wel en dan plotseling weer niet.
Het wordt zo langzamerhand tijd dat ik mijn zenderpakket ga verkleinen want CNBC is een van de redenen waarom ik het uitgebreide zenderpakket heb en ik kijk deze zender voornamelijk op mijn Macbook Pro aangezien de rest van mijn gezin deze zender niet interessant vindt.
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
:persevere:! Dat heeft niet lang geduurd... Ik zet het nogmaals door met nadrukkelijk verzoek om een structurele oplossing te vinden.
0 Kudos
wreijnen
Level 1
Topicstarter
En alweer 6 dagen lang geen CNBC op mijn Macbook..
Graag eens wat meer info hierover.
Wat is nou eigenlijk het probleem? Waarom is deze stream zo problematisch?
Wanneer komt er een structurele oplossing?
0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Ik lees in het ticket dat ze de stream op 22 juli meteen hebben gereset, hier werkt de stream op dit moment ook prima (via ziggogo.tv in Chrome en IE)...
Naar aanleiding van jouw berichtje zie ik dat het voor sommige accounts (zonder Mediabox Next) al wel weer werkt, terwijl andere accounts (met Mediabox Next) nog de foutmelding krijgen. Ziggo GO werkt op een ander systeem als je een Mediabox Next hebt en voor dat platform hebben ze de stream blijkbaar niet gereset of ze hebben het niet goed gecontroleerd.

Ik maak hier wederom melding van.

Helaas heb ik geen informatie over de oorzaak, dat is voor mij net zo frustrerend als voor jou. :slight_frown:
0 Kudos
wreijnen
Level 1
Topicstarter
Het werkt weer!
Hopelijk is het nu definitief opgelost.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
wreijnen wrote:
Hopelijk is het nu definitief opgelost.

Hah, als dat zo is! :sweat_smile:

Wij hebben ons best in ieder geval gedaan om dit wederom onder de aandacht te brengen.
0 Kudos
wreijnen
Level 1
Topicstarter

Het is lang goed gegaan, maar gelukkig het CNBC streaming probleem is weer terug!

Iemand een instelling gereset ?

0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
wreijnen wrote:

Het is lang goed gegaan, maar gelukkig het CNBC streaming probleem is weer terug!

Iemand een instelling gereset ?

Ik geef het weer door. Al zie ik dat de zender wel weer werkt in accounts met een Mediabox Next, dat zou voor jou dus ook het geval moeten zijn.

0 Kudos
sebas14
Level 11

Sinds 1 januari ligt CNBC er weer uit. Dat komt mede doordat de SD variant gestopt is per 1 januari op de satelliet. Deze gaf Ziggo waarschijnlijk door via de kabel. Er is alleen nog de HD variant beschikbaar via de satelliet. Ik denk dat hier geen prioriteit aan gegeven wordt om dit snel op te lossen. Misschien dat het te maken heeft met het weekend/vakantie.

0 Kudos
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

CNBC lijkt het inmiddels weer te doen in Ziggo GO, tenminste bij mij wel… Bij jou ook @sebas14?

sebas14
Level 11
Mark Ziggo wrote:

CNBC lijkt het inmiddels weer te doen in Ziggo GO, tenminste bij mij wel… Bij jou ook @sebas14?

Ja weer helemaal top!