1
Vraag
2
Reacties
NoGo

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buiten WiFi Netwerk melding op sommige zenders Ziggo GO

Kan via de Horizon app op mijn Android tablet de meeste zenders ontvangen. Krijg echter bij enkele, zoals de BBC-zenders 1 en 2, de melding ' Buiten Wifi netwerk'. Daarbij staat als toelichting' Je kunt dit alleen in en om je huis kijken met je WIFI netwerk'. Ik zit echter al op het WIFI netwerk en bij de andere zenders gaat het probleemloos. Hetzelfde verschijnsel doet dit voor als ik het via mijnsmartphone probeer.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
thedave

Level 6
  • 171Posts
  • 5Oplossingen
  • 8Likes
Welke zenders kijk je live via de app?


Met de Horizon Go app kijk je live op je smartphone of tablet naar de populairste zenders. Welke dat zijn zie je in het zenderoverzicht. Welke zenders in de app beschikbaar zijn, zie je aan de volgende logo's:

Thuis beschikbaar via wifi op het netwerk van Ziggo
Overal beschikbaar, ook mobiel


Als je in het zenderoverzicht kijkt, dan zie je daar het WiFi logo staan. Deze zenders zijn alleen via het Ziggo netwerk te bekijken.

Bekijk in context

5 Reacties 5
thedave

Level 6
  • 171Posts
  • 5Oplossingen
  • 8Likes
Heb je ook internet van Ziggo.
De melding die je krijgt zou betekenen dat je niet verbonden bent met het Ziggo netwerk. Deze zenders zijn namelijk alleen binnen het Ziggo netwerk te bekijken.

Zie ook https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Thuis beschikbaar via wifi op het netwerk van Ziggo
Overal beschikbaar, ook mobiel
NoGo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, heb ik niet. Ik zie dat ook niet in het zenderoverzicht staan. Er staat bj d eiconen 'binnen overal' en ' buiten overal'; er staat niet ' alleen voor ziggo internet'. Maar los daarvan verwacht ik in zo'n geval een foutmeldingstekst die duidelijk maakt dat tv online kijken alleen volledig voor Ziggo internetklanten kan en dat Ziggo tv-klanten op de tweede rang zitten. Voor welke zenders geldt dat nog meer?
thedave

Level 6
  • 171Posts
  • 5Oplossingen
  • 8Likes
Welke zenders kijk je live via de app?


Met de Horizon Go app kijk je live op je smartphone of tablet naar de populairste zenders. Welke dat zijn zie je in het zenderoverzicht. Welke zenders in de app beschikbaar zijn, zie je aan de volgende logo's:

Thuis beschikbaar via wifi op het netwerk van Ziggo
Overal beschikbaar, ook mobiel


Als je in het zenderoverzicht kijkt, dan zie je daar het WiFi logo staan. Deze zenders zijn alleen via het Ziggo netwerk te bekijken.
NoGo
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OK, ik heb het gevonden. Je moet blijkbaar eerst de filteroptie kiezen en dan ook nog met de muis over het icoon gaan om de toelichting te kunnen lezen. Dan kun je een lijst kiezen met zenders die via Wifi online te zien zijn als je geen Ziggo internet hebt. Dat is nogal omslachtig en niet echt intuitief. Maar goed; ik weet nu waar ik aan toe ben.
Jeroen0909

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vind dit ronduit belachelijk, en voel me flink opgelicht door Ziggo, de beperking op het online Tv kijken middels horizon puur en ALLEEN op ziggo netwerken zat er vroeger (vorig jaar) niet op. Dit doet zwaar afbreuk aan het statement : overal en zelfs onderweg tv kijken!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic