1
Vraag
2
Reacties
schwencke74

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Buffering bij Ziggo GO op ipad

Altijd als ik op mijn i-pad kijk blijft het beeld zeer regelmatig stil staan en dan na een paar seconden gaat het weer door.

Ik heb de Ziggo Go app op mijn I-pad al vernieuwd en mijn i-pad aan en uit gedaan.

Hoe is dat te verhelpen?

Groet,

Eric Schwencke

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
schwencke74
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Halo Lycke,

Ik ben er achter gekomen dat mijn draadloze i-phone oortjes de veroorzaker is van het af en toe stil staan van het beeld.

Het probleem is dus opgelost. Dank  

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13134Posts
  • 1100Oplossingen
  • 5411Likes

Hey @schwencke74 . Welkom! 

Goed dat je contact opneemt, want dit kijkt natuurlijk verre van relaxed. En laat dat nou net zijn wat wel de bedoeling is! 

Je hebt het specifiek over je ipad. Ervaar je dit op andere apparaten (telefoon, laptop, PC, tv) niet? 
Om welk model ipad met welke IOS versie gaat het? En zou je eens een speedtest kunnen doen op deze ipad, wanneer je deze bufferproblemen ervaart? 

schwencke74
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Halo Lycke,

Ik ben er achter gekomen dat mijn draadloze i-phone oortjes de veroorzaker is van het af en toe stil staan van het beeld.

Het probleem is dus opgelost. Dank  

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13134Posts
  • 1100Oplossingen
  • 5411Likes

Aah, goed ontdekt! Top dat je het hier nog even deelt. Een goed voorbeeld van hoe het soms iets kan zijn waar ik of anderen totaal niet aan denken. Mocht er nog eens iets zijn, kom dan vooral weer langs. Een mooie dag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic