Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reacties
René 1

Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bufferen Ziggo GO op tablet

Hoi  weet iemand hoe ik als ik tv kijk op mijn tablet af kan komen van het bufferen?Van alles al geprobeerd maar ik kan hier geen oplossing voor vinden.Verder is mijn WifI in mijn huis ok daar ligt het niet aan.Het is alleen de de Ziggo Go app als ik daar tv kijk begint die te bufferen 

Verder op internet kan ik alles zonder problemen zien

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7968Posts
  • 505Oplossingen
  • 1742Likes

heb je al gekeken bij instellingen, App voorkeuren, en dan stream kwaliteit of die op automatisch staat 

 

automatische zou goed moeten zijn maar zet die eens om te testen op Medium of Laag

Bekijk in context

10 Reacties 10
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7968Posts
  • 505Oplossingen
  • 1742Likes

welk merk type ?

 

is de software up-to-date ?

René 1
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi, software is up-to-date.Het is een Samsung

Galaxy Tab A SM-T510.Android Versie 11

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7968Posts
  • 505Oplossingen
  • 1742Likes

heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

 

en heb je ook op andere apparaten getest

?

Andre Verbeek
Expert
Expert
  • 270Posts
  • 19Oplossingen
  • 92Likes

Het wil weleens helpen als de tv bedraad is aangesloten.

René 1
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Heb inderdaad de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op mijn telefoon geen probleem alleen op de tablet is dit probleem.Tablet draait op 5 Ghz.Van alles al geprobeerd.

René 1
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Andre,wat bedoel je daar precies mee?Nooit van gehoord als dit de oorzaak zou moeten zijn.

Andre Verbeek
Expert
Expert
  • 270Posts
  • 19Oplossingen
  • 92Likes

Door bedraad aansluiten kunnen apparaten vloeiender functioneren (dat het otimaler werkt). Het wil niet zeggen dat wifi de oorzaak is van jouw probeem.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7968Posts
  • 505Oplossingen
  • 1742Likes

heb je al gekeken bij instellingen, App voorkeuren, en dan stream kwaliteit of die op automatisch staat 

 

automatische zou goed moeten zijn maar zet die eens om te testen op Medium of Laag

René 1
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb inderdaad gistermiddag de video kwaliteit van laag naar hoog gezet.Geprobeerd/Getest. Gisteravond gekeken en ging goed tot nu toe.Niet meer gebufferd.Hopen dat dit zo blijft

RoWi.
Expert
Expert
  • 12904Posts
  • 581Oplossingen
  • 3595Likes

@Andre Verbeek de vraagsteller kijkt op een tablet, niet op een TV. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 5 augustus 2022 10:50 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte ...

Geplaatst in Ziggo Updates