Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
René 1
Level 3

Bufferen Ziggo GO op tablet

Hoi  weet iemand hoe ik als ik tv kijk op mijn tablet af kan komen van het bufferen?Van alles al geprobeerd maar ik kan hier geen oplossing voor vinden.Verder is mijn WifI in mijn huis ok daar ligt het niet aan.Het is alleen de de Ziggo Go app als ik daar tv kijk begint die te bufferen 

Verder op internet kan ik alles zonder problemen zien

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je al gekeken bij instellingen, App voorkeuren, en dan stream kwaliteit of die op automatisch staat 

 

automatische zou goed moeten zijn maar zet die eens om te testen op Medium of Laag

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
17 Reacties 17
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

welk merk type ?

 

is de software up-to-date ?

0 Kudos
René 1
Level 3
Topicstarter

Hoi, software is up-to-date.Het is een Samsung

Galaxy Tab A SM-T510.Android Versie 11

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

 

en heb je ook op andere apparaten getest

?

0 Kudos
Andre Verbeek
Level 9

Het wil weleens helpen als de tv bedraad is aangesloten.

0 Kudos
René 1
Level 3
Topicstarter

Heb inderdaad de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op mijn telefoon geen probleem alleen op de tablet is dit probleem.Tablet draait op 5 Ghz.Van alles al geprobeerd.

René 1
Level 3
Topicstarter

Hoi Andre,wat bedoel je daar precies mee?Nooit van gehoord als dit de oorzaak zou moeten zijn.

0 Kudos
Andre Verbeek
Level 9

Door bedraad aansluiten kunnen apparaten vloeiender functioneren (dat het otimaler werkt). Het wil niet zeggen dat wifi de oorzaak is van jouw probeem.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

heb je al gekeken bij instellingen, App voorkeuren, en dan stream kwaliteit of die op automatisch staat 

 

automatische zou goed moeten zijn maar zet die eens om te testen op Medium of Laag

0 Kudos
Ga naar reactie
René 1
Level 3
Topicstarter

Ik heb inderdaad gistermiddag de video kwaliteit van laag naar hoog gezet.Geprobeerd/Getest. Gisteravond gekeken en ging goed tot nu toe.Niet meer gebufferd.Hopen dat dit zo blijft

RoWi.
Level 20

@Andre Verbeek de vraagsteller kijkt op een tablet, niet op een TV. 

0 Kudos
Corrut
Level 2

Ook ik heb na de laatste update heel veel last van buffering.

Dit op tablet met Android 12.

Mijn wifi snelheid is 200mb!

Wat is de oplossing , voorheen bijna nooit dit probleem.

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@Corrut 

welk merk type ?

en is Android etc ook up-to-date ?

0 Kudos
René 1
Level 3
Topicstarter

Corrut,ik heb dit probleem bijna al een jaar.Alles maar dan ook alles nagekeken en de WiFi is goed.Alles werkt goed op mijn Tablet behalve Ziggo Go.Heel vaak bij Ziggo aangekaart maar helaas geen verbetering.

Corrut
Level 2

Zoals ik al vermelde, Android 12 en dit is een samsung tab a8.

Blijkbaar hebben veel meer mensen hier last van.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Corrut en René 1 balen hoor, je wil natuurlijk dat het allemaal lekker werkt.

Hier is een centraal ingericht topic met alle in's en out's over de update van Ziggo Go. Is dat wellicht handig? 

0 Kudos
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

@Corrut 

top

heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?

0 Kudos
René 1
Level 3
Topicstarter

Ja zeker verschillende keren zelfs