Hoi weet iemand hoe ik als ik tv kijk op mijn tablet af kan komen van het bufferen?Van alles al geprobeerd maar ik kan hier geen oplossing voor vinden.Verder is mijn WifI in mijn huis ok daar ligt het niet aan.Het is alleen de de Ziggo Go app als ik daar tv kijk begint die te bufferen
Verder op internet kan ik alles zonder problemen zien
Opgelost! Ga naar oplossing.
heb je al gekeken bij instellingen, App voorkeuren, en dan stream kwaliteit of die op automatisch staat
automatische zou goed moeten zijn maar zet die eens om te testen op Medium of Laag
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welk merk type ?
is de software up-to-date ?
Hoi, software is up-to-date.Het is een Samsung
Galaxy Tab A SM-T510.Android Versie 11
heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
en heb je ook op andere apparaten getest
?
Het wil weleens helpen als de tv bedraad is aangesloten.
Heb inderdaad de app al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Op mijn telefoon geen probleem alleen op de tablet is dit probleem.Tablet draait op 5 Ghz.Van alles al geprobeerd.
Hoi Andre,wat bedoel je daar precies mee?Nooit van gehoord als dit de oorzaak zou moeten zijn.
Door bedraad aansluiten kunnen apparaten vloeiender functioneren (dat het otimaler werkt). Het wil niet zeggen dat wifi de oorzaak is van jouw probeem.
heb je al gekeken bij instellingen, App voorkeuren, en dan stream kwaliteit of die op automatisch staat
automatische zou goed moeten zijn maar zet die eens om te testen op Medium of Laag
Ik heb inderdaad gistermiddag de video kwaliteit van laag naar hoog gezet.Geprobeerd/Getest. Gisteravond gekeken en ging goed tot nu toe.Niet meer gebufferd.Hopen dat dit zo blijft
@Andre Verbeek de vraagsteller kijkt op een tablet, niet op een TV.
Ook ik heb na de laatste update heel veel last van buffering.
Dit op tablet met Android 12.
Mijn wifi snelheid is 200mb!
Wat is de oplossing , voorheen bijna nooit dit probleem.
Corrut,ik heb dit probleem bijna al een jaar.Alles maar dan ook alles nagekeken en de WiFi is goed.Alles werkt goed op mijn Tablet behalve Ziggo Go.Heel vaak bij Ziggo aangekaart maar helaas geen verbetering.
Zoals ik al vermelde, Android 12 en dit is een samsung tab a8.
Blijkbaar hebben veel meer mensen hier last van.
Ja zeker verschillende keren zelfs
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.