Ik ben nu op Bonaire en helaas doet Ziggo Go het niet. Ik besef dat het buiten de EU maar maar Bonaire maakt wel onderdeel uit van het koninkrijk. Is er een mogelijkheid dat ik toch Ziggo GO kan gebruiken?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Enige om Ziggo Go te gebruiken op een laptop of desktop via
https://www.ziggogo.tv/nl.html
Let wel als je geen account heb wordt dit moeilijk. Bonaire valt inderdaad niet in de EU ook als is het een koninkrijk, daarom valt Ziggo hier buiten en dit zal voorlopig wel blijven. Mocht dit veranderen, dan zet een Ziggo Moderator dit in een Sticky topic die uitgelicht is.
OmieT wrote:Ik ben nu op Bonaire en helaas doet Ziggo Go het niet. Ik besef dat het buiten de EU maar maar Bonaire maakt wel onderdeel uit van het koninkrijk. Is er een mogelijkheid dat ik toch Ziggo GO kan gebruiken?
Gebruik een VPN dienst. Met NordVPN heb ik het zojuist geprobeerd, werkt prima!
Wel vreemd dat diverse bestemmingen ook buiten de EU wel kunnen.
Martinique, Mayotte, Guadeloupe, Frans-Guyana en Réunion, Saint-Martin (het Franse deel van Sint-Maarten), Madeira, de Azoren en de Canarische Eilanden.
RoWi. wrote:Wel vreemd dat diverse bestemmingen ook buiten de EU wel kunnen.
Martinique, Mayotte, Guadeloupe, Frans-Guyana en Réunion, Saint-Martin (het Franse deel van Sint-Maarten), Madeira, de Azoren en de Canarische Eilanden.
Zijn allemaal gebieden of departementen van een Europees land. Daardoor vallen ze formeel onder de EU. Martinique b.v. is officieel een departement van Frankrijk.
martwoutnl wrote:RoWi. wrote:Wel vreemd dat diverse bestemmingen ook buiten de EU wel kunnen.
Zijn allemaal gebieden of departementen van een Europees land. Daardoor vallen ze formeel onder de EU. Martinique b.v. is officieel een departement van Frankrijk.
Dat is dan het verschil Bonaire is geen provincie. Vandaar Sint Maarten dus ook niet.
Bonaire is een gemeente van Nederland en valt dan ook binnen de EU.
Dank je @Evert ??
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.