1
Vraag
2
Reacties
AnnieB

Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

Blijven mijn opnames staan, ook als de serie zelf op RTL lounge niet meer beschikbaar is?

Hallo,

 

Ik weet dat mijn opnames op de Next nog 12 maanden bewaard blijven.

 

1. Hoe zit het eigenlijk met opnames van bv RTL Lounge, waar bij de serie staat dat ze nog maar tot 11 november beschikbaar zal zijn? Blijven mijn opnames dan nog steeds 12 maanden bewaard vanaf de opnamedatum van die aflevering, of verdwijnen die dan ook op 11 november?

 

2. Dat jaar dat een opname bewaard blijft, start voor alle duidelijkheid dan toch vanaf de opnamedatum?

Dank voor de verduidelijking!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Naar alle waarschijnlijkheid zullen uw reserveringen ook per 11 november verdwijnen inderdaad vanwege de rechten van RTL Lounge, dan mag Ziggo deze niet bewaren.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @AnnieB 

Dit is eigenlijk niet eens zo’n hele rare vraag.

Inderdaad blijven opnames één jaar bewaard en dat betekent dus dat wat je hebt opgenomen bewaard wordt op de servers (cloud) van Ziggo. Maar hoe of het zit met films en series waarvan de einddatum in zicht is.

We zoeken het op.

AnnieB
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

Dag Wim,

Bedankt voor je antwoord, ik ben benieuwd.


Je zou denken dat ze, eens ze zijn opgenomen en op de servers van Ziggo staan, ik ze dan ook tot einde van het opnamejaar zou moeten kunnen bekijken, maar geen idee i.v.m. rechten bij RTL lounge.


Zou het trouwens geen optie zijn dat men, indien gewenst, mits extra betalen, langer dan een jaar de opnames kan bewaren bij Ziggo? Ik vind het leuk alle oude afleveringen van GTST en Bold and the Beautiful te kunnen kijken, omdat ik die nooit gezien heb. Maar dat zijn er zoveel, dat ik ze qua tijd, niet allemaal binnen een jaar kan kijken.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Naar alle waarschijnlijkheid zullen uw reserveringen ook per 11 november verdwijnen inderdaad vanwege de rechten van RTL Lounge, dan mag Ziggo deze niet bewaren.

AnnieB
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

Balen dan 😢

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@AnnieB ik kan me voorstellen dat dit geen antwoord is waar je op had gehoopt.

Zo een-twee-drie weet ik ook geen manier om je geliefde series bijvoorbeeld via een harde schijf weg te schrijven. Blijft denk ik niet zo veel meer over dan dit.

AnnieB
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

@Wim C. ,

Nee inderdaad, maar het is dan niet anders natuurlijk, er zijn grotere problemen in de wereld haha.


Kopen zou ik zeker doen, maar van B&B heb je allemaal maar zoals je een link van geeft, niet echt alle seizoenen alle afleveringen. B&B gaat me nog wel lukken, maar GTST niet of ik moet al een sabbatical nemen van werk 😋. Van GTST kun je wel grotendeels nog de seizoenen vanaf begin kopen, dat zal de oplossing dan worden denk ik, of gewoon ff afkicken.

Bedankt voor het meedenken!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@AnnieB wat Goede Tijden betreft heb ik wel een tip, kijken wanneer het uitkomt via Videoland hier staan  15 seizoenen online vermoedelijk voordeliger dan kopen.  Van The Bold hebben ze twee seizoenen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Kijk @AnnieB zo kom je er toch achter dat er op dit forum meer fans zijn van The Bold. 😀

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat heet behulpzaam. @Wim C.  Ik heb niks met soaps. 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Sorry @RoWi. 

Was eigenlijk meer grappig bedoeld. 🙃

AnnieB
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 35Likes

@RoWi. 
Bedankt voor je tip, maar dit antwoord krijg ik van Videoland:

"we bieden GTST aan vanaf seizoen 46, aflevering 6328. Bold bieden we aan vanaf seizoen 35, aflevering 8564"

Daar heb ik dus niets aan, want GTST ben ik beginnen te kijken vanaf seizoen 25 en Bold 35 is wat nu gewoon op tv te zien is en wat ik volg. Op RTL Lounge kan en volg ik wel de oude seizoenen van the Bold met succes.

GTST heb ik Dvd's gekocht tot en met seizoen 4, had die graag eerst gekeken tot en met seizoen 8, want op RTL lounge kan ik volgen vanaf seizoen 9 (dan heb ik helaas pas in de gaten gekregen dat ik ze daar kon volgen en beginnen met ze op te nemen).

Maar ja, die zijn nog maar tot 11 november beschikbaar dus, dilemma's, dilemma's haha.😋

 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@AnnieB te veel dilemma's. Jij hebt het ook niet makkelijk! 😀

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Wim C.  schreef:

Sorry @RoWi. 

Was eigenlijk meer grappig bedoeld. 🙃


😉

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

46? Volgens wat ik ervan kan vinden zij er maar 32 seizoenen van GTST. Mogelijk dat RTL dit wel verlengt, the Bold kan maar zo naar ViacomCBS gaan het is een CBS productie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic