1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Schepje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bijwerken / updaten van de Ziggo GO Windows 10 app

Ik probeer voor de vakantie (morgenochtend vertrekken we) wat series en films op mijn laptop te plaatsen omdat we waarschijnlijk geen of zeer slechte wifi hebben op de camping. Alleen nu lukt me dat niet met de Ziggo GO app die ik al een tijd op mijn laptop heb staan. In een community post (https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/download-go-de-nieuwe-ziggo-go-feature-28328) lees ik dat ik versie 2.3 nodig heb maar ik heb versie 2.2 en de Microsoft Store zegt dat ik de laatste versie heb.

Heeft iemand tips?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Hoi Schepje,

Het films en series downloaden kan niet op een Windows laptop/tablet. Je hebt hier Android of een iPhone/iPad voor nodig.
Zie hier voor meer informatie onder de vraag Op welke apparaten kan ik films en series downloaden?

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Hoi Schepje,

Het films en series downloaden kan niet op een Windows laptop/tablet. Je hebt hier Android of een iPhone/iPad voor nodig.
Zie hier voor meer informatie onder de vraag Op welke apparaten kan ik films en series downloaden?

Groet,
Evert
Schepje
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
He vervelend, ik dacht dat het een kwestie was van de nieuwste versie van de Windows app downloaden. Maar het artikel zegt inderdaad dat ik iOS of Android nodig heb. Helaas pindakaas!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6918Posts
  • 788Oplossingen
  • 2015Likes
Inderdaad helaas! :sweat:
Toch een hele fijne vakantie gewenst! :sunglasses: