Athaa

Level 4
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bewaarde opnames overal verschillend in ziggo go app

Ik heb verschillende apple producten in huis waarop de ziggo go app is geïnstalleerd en op elk a-paraat zie ik verschillende opnames/geen opnames.

 

iPad pro met ziggo go app (beiden volledig up to date)

  • 17 opnames waarvan ik er al meerdere verwijderd heb, als ik op de tegel klik krijg ik de mededeling dat er geen aflevringen beschikbaar zijn.

 

Ziggo next

  • 12 opnames (is het correcte aantal opnames

iPhone 13 pro max met ziggo go app (beiden volledig up to date)

  • Geen enkele opnames

 

Twee ziggo klantenservice medewerkers hebben dit probleem nog nooit gehoord en hebben me verwezen naar deze community. Dit probleem is overigens niet vandaag ontstaan (er is nu een storing), maar al enige tijd aan het spelen. De verschillende apparaten zijn ingelogd op hetzelfde profiel.

 

Wie oh wie herkend dit probleem en heeft een oplossing gevonden?

 

Hoor het graag, zodat ik gewoon mijn programma’s kan kijken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

We krijgen meerdere meldingen binnen over het ontbreken van de opnames op Ziggo GO. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een kleine algemene storing van Mijn Ziggo vandaag. We gaan het onderzoeken en houden jullie hier op de hoogte! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik zie flink wat meldingen die hier op lijken e n heb gelezen dat Ziggo een oplossing aan het zoeken is.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

We krijgen meerdere meldingen binnen over het ontbreken van de opnames op Ziggo GO. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een kleine algemene storing van Mijn Ziggo vandaag. We gaan het onderzoeken en houden jullie hier op de hoogte! 

Uitgelicht topic