Beperkt terug kijken bbc first

Met de app kon ik tot recent op bbc first probleemloos uitzendingen van vorige dagen terug kijken. Nu krijg ik geregeld het bericht dat het betreffende programma niet beschikbaar is. Soms staat er bij dat het te maken heeft met uitzendrechten.

Nu blijkt dat vorig jaar juni klanten van KPN exact hetzelfde probleem hadden. Binnen enkele dagen had KPN klantenservice het probleem opgelost. Zie link: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/beperkt-terugkijken-bbc-first-474581/index2.html

Is dit bij Ziggo eveneens mogelijk?

Solasch
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Reactie 1

Goedemiddag @Solasch, allereerst welkom op de Community! 

Sorry voor de vertraagde reactie, maar goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken. Als ik op dit moment in de ZiggoGo app kijk bij BBC First kan ik welk programma's starten via Replay TV. Ook via www.ziggogo.tv kan ik wat je omschrijft nu reproduceren. 

Ervaar je dit momenteel nog steeds dat het niet lukt om programma's via Replay TV op BBC te starten? Zo ja, bij welke programma's ervaar je dit dan? En werkt het starten van programma's wel op andere zenders? 

De melding met de uitzendrechten klinkt als de melding die je krijgt als je een programma start via Replay TV en dan wilt streamen naar bijvoorbeeld een Chrome Cast. Dat dit niet mogelijk is klopt inderdaad. We hebben hiervoor niet de rechten vandaar dat deze mogelijkheid er niet is. 

Het kijken van programma's via Replay TV is alleen mogelijk via de app zelf of via www.ziggogo.tv. 

Gianna Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2316Reacties
  • 150Oplossingen
  • 307Likes

Uitgelicht topic