meijerink

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Beeld schokt en geluid niet in sync

 

Op verzoek van moderator dit item. 

 

De laatste update van de app is zeer teleurstellend op Android TV. 

  • Beeld schokt
  • Geluid en beeld is niet in sync
  • Bij opstarten zwart beeld, soms enkel geluid.

Dit natuurlijk buiten de al eerder gemelde zeer trage interface.

 

 

 

 

 

 

 

 

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen allemaal,

Veel problemen zijn inmiddels opgelost met de nieuwe Ziggo GO TV app update (versie 4.41.4619). Mogelijk dat bij jullie allles ook weer naar wens werkt. Er loopt op dit moment alleen nog wel een onderzoek voor de problemen die spelen met de Ziggo GO TV App op bepaalde Philips Android TV's. Hiervoor raad ik aan dit topic in de gaten te houden. 

7 Reacties 7
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemiddag @meijerink! Dankjewel voor het openen van een topic over de problemen die je ervaart met Ziggo GO op Android TV sinds de laatste update. 

 

Kun je wat meer vertellen over de drie punten die je benoemd hebt? We zijn vooral benieuwd naar uitgeschreven scenario's zodat we kunnen proberen het te reproduceren. Het is voor ons van belang om te weten wanneer de problemen precies optreden en na welke handelingen dat het geval is. Hoe meer informatie, hoe beter. Dan delen wij dit op onze beurt weer met de app ontwikkelaars.

Verder hoor ik graag op wat voor apparaat je de Ziggo GO TV app gebruikt en welke versie van Android TV daarop staat. Alvast bedankt!

CBE

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb exact dezelfde problemen. Meestal na de eerste inschakeling van de TV. Soms, na enkele keren de TV uitzetten, en opnieuw starten lijkt het te verbeteren. Geen problemen zichtbaar bij de andere standaard apps(Netflix, Videoland, Youtube etc...)

 

Ik gebruikt de app op een Philips Smart TV met Android v10

Ad B

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik ook dezelfde problemen. Philips Smart TV 

, model 43PUS6551/12, Android versie 8

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@CBE @Ad B Dankjewel voor de aanvullende gegevens! Ik heb dit doorgegeven aan ons onderzoeksteam. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen allemaal,

Veel problemen zijn inmiddels opgelost met de nieuwe Ziggo GO TV app update (versie 4.41.4619). Mogelijk dat bij jullie allles ook weer naar wens werkt. Er loopt op dit moment alleen nog wel een onderzoek voor de problemen die spelen met de Ziggo GO TV App op bepaalde Philips Android TV's. Hiervoor raad ik aan dit topic in de gaten te houden. 

Jeroen03

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik gebruik de nieuwe versie nu op mijn Sony Bravia, maar mijn problemen zijn nog niet verholpen:

- de app is traag

- het beeld heeft een dubbele groott

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Jeroen03,

 

Zonde dat het nog niet is verholpen. Het centrale topic over de Sony Bravia vind je hier.

Uitgelicht topic