Via mijn TV kan ik wel naar BBC First HD kijken (kanaal 22), maar als ik mijn Ziggo Go app op mijn IPAD gebruik is BBC First HD niet meer zichtbaar als zender om te selecteren. Ook als ik op mijn computer inlog op Ziggo GO, is zodra ik ingelogd ben BBC First HD niet meer zichtbaar. Ik heb de App op mijn IPAD verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ben op de computer in en uitgelogd, maar dit lost het probleem niet op. Ik heb gebeld met de service desk en deze bevestigden dat BBC First HD in mijn abonnement zit en dat ik deze daarom ook via de Ziggo Go app zou moeten kunnen kijken. Verder hadden ze geen oplossing voor mijn probleem en gaven aan dit probleem in de Ziggo Community te vermelden. Ik hoor graag of iemand een oplossing heeft, zodat ik mijn favoriete zender BBC first HD ook weer kan kijken in de App of op de computer.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Krista. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, maar ik ben inmiddels wel achter de oorzaak.
Zonder daartoe opdracht gegeven te hebben of zonder daarover door Ziggo te zijn geïnformeerd, is per 10 februari 2022 door Ziggo mijn Ziggo start TV abonnement omgezet naar het abonnement Kabel TV.
Daardoor kan ik nu nog maar 54 zenders ontvangen in plaats van 80. BBC First maakt geen deel uit van het abonnement Kabel TV en kan ik niet meer naar mijn favoriete series op BBC First kijken. Ik kwam hier achter doordat het eindbedrag op mijn factuur van februari anders was dan normaal. Inmiddels kan ik ondanks dat ik een Smart Tv en ontvangers en smartkaarten in huis heb enkel nog Nederderland 1,2 en 3 in HD ontvangen en zijn alle andere zenders voor mij nu enkel nog analoog te bekijken. Ik ben nu al vanaf 1 maart via de helpdesk bezig om mijn TV abonnement weer terug te zetten naar Ziggo Start maar tot nu toe zonder succes. Ik hoop na mijn telefoontje van gisteren eind deze week weer Ziggo TV start te kunnen ontvangen. Niemand bij Ziggo kan mij vertellen, waarom een abonnement wat ik al meer dan 10 jaar heb ineens wordt veranderd en niemand mij daarover informeert. Dit is dan ook de reden dat ik ook in Ziggo GO of via de computer niet meer naar mijn favoriete zender kan kijken. Je zou in dit geval toch excuses van Ziggo verwachten of een snelle service om mijn abonnement weer naar Ziggo Start terug te zetten, maar ook hiervan is geen sprake.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heel vreemd hier is BBC First gewoon te bekijken in de Ziggo Go App en de andere Ziggo Go TV App.
Misschien even op de iPad even uitloggen en device opnieuw opstarten en weer opnieuw inloggen
Bij een Browser moet je opnieuw inloggen voor https://www.ziggogo.tv/nl.html
Alles tegelijk gaat niet want dan krijg je conflicten, je kan beste even 5 minuten er tussen laten. Dan weer proberen. Ziggo Go App en de Ziggo Go TV app even uitloggen of > Instellingen > Algemeen > iPhone-iPad Opslag dan de App even op Ruim Op klikken en dan weer op herinstalleren, misschien een optie.
Beste Krista. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost, maar ik ben inmiddels wel achter de oorzaak.
Zonder daartoe opdracht gegeven te hebben of zonder daarover door Ziggo te zijn geïnformeerd, is per 10 februari 2022 door Ziggo mijn Ziggo start TV abonnement omgezet naar het abonnement Kabel TV.
Daardoor kan ik nu nog maar 54 zenders ontvangen in plaats van 80. BBC First maakt geen deel uit van het abonnement Kabel TV en kan ik niet meer naar mijn favoriete series op BBC First kijken. Ik kwam hier achter doordat het eindbedrag op mijn factuur van februari anders was dan normaal. Inmiddels kan ik ondanks dat ik een Smart Tv en ontvangers en smartkaarten in huis heb enkel nog Nederderland 1,2 en 3 in HD ontvangen en zijn alle andere zenders voor mij nu enkel nog analoog te bekijken. Ik ben nu al vanaf 1 maart via de helpdesk bezig om mijn TV abonnement weer terug te zetten naar Ziggo Start maar tot nu toe zonder succes. Ik hoop na mijn telefoontje van gisteren eind deze week weer Ziggo TV start te kunnen ontvangen. Niemand bij Ziggo kan mij vertellen, waarom een abonnement wat ik al meer dan 10 jaar heb ineens wordt veranderd en niemand mij daarover informeert. Dit is dan ook de reden dat ik ook in Ziggo GO of via de computer niet meer naar mijn favoriete zender kan kijken. Je zou in dit geval toch excuses van Ziggo verwachten of een snelle service om mijn abonnement weer naar Ziggo Start terug te zetten, maar ook hiervan is geen sprake.
Ai, Yogay dat is een vreselijke situatie dat er ineens iets wijzigt zonder dat jij hier opdracht voor geeft of vanaf weet. Sorry voor die gang van zaken.
Zo te zien is ondertussen wel alles aan digitale producten hersteld. Dat nam wel even wat tijd in beslag.
Kun je bevestiging geven dat het gelukt is? Dan is dit topic namelijk afgerond.
Hoi Jos, Inmiddels werkt mijn alles in 1 Ziggo start abonnement weer. Ik had daarvoor ook een Ziggo start alles in 1 abonnement. Bij het alles in 1 Ziggo start abonnement hoort een Media Box XL. Deze heb ik echter nooit gehad. Toen ik meer dan 10 jaar geleden het alles in 1 start abonnement nam, bestond de Media Box XL nog niet. Ik heb er toen voor gekozen zelf 2 CI+ modules van Ziggo aan te schaffen. 1 voor mijn TV en 1 voor mijn HUMAX recorder. Om een voor mij nog steeds niet duidelijke reden heeft Ziggo op 10 februari 2022 de 2 CI+ Modules uit mijn abonnement verwijderd. Doordat mijn CI+ Modules niet meer geregistreerd stonden, kon ik enkel nog kabel TV ontvangen. Ik ben daar een maand mee bezig geweest en niemand van de helpdesk bij Ziggo snapte dat dit de oorzaak van het probleem was. Iedere keer werd mij beloofd dat alles weer geregeld was, maar niemand snapte dat zonder een CI+ module ik geen Ziggo start TV kon ontvangen. Ten einde raad heb ik daarom op 7 maart zelf maar een nieuw abonnement bij Ziggo afgesloten. Omdat ik op dat moment een Kabel TV abonnement had werd er door Ziggo een nieuwe CI+ Module aan mij toe gezonden. Dit bleek de oplossing van het probleem. Nadat ik de CI+ module geïnstalleerd had, kon ik na 15 minuten weer TV van Ziggo start ontvangen en een dag later was ook mijn Ziggo Go abonnement weer terug gezet Na Ziggo start. Nadat ik de nieuwe CI+ module geïnstalleerd had kwam ik tot de ontdekking dat mijn Humax recorder nog wel een kabel TV abonnement had. Door te bellen met Ziggo en de registratie nummers van mijn eigen CI+ modules weer op te laten voeren was ook dit probleem na een half uur verholpen. Mij probleem had dus een maand geleden al opgelost kunnen zijn als iemand van de service desk gesnapt had dat mijn CI+ modules verwijderd waren en dat deze weer opgevoerd moesten worden. Ik heb nu 3 CI+ Modules, terwijl ik er aan 2 genoeg heb. Het is zo!
Ik ben blij dat mijn Ziggo start abonnement weer werkt, maar mijn vertrouwen in de medewerkers van de service desk en op dit forum is inmiddels wel gedaald naar 0. Uiteindelijk heb ik het zelf allemaal op moeten lossen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.