1
Vraag
2
Reacties
willem.j.kroes

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Automatisch inloggen Ziggo Go op de PC lukt niet

Ik gebruik (niet tegelijk) 2 PC's voor Ziggo Go. Beide PC's werken met Windows 10 en Edge als browser. Op de ene PC werkt automatisch inloggen wel, op de andere niet. Wat is hiervan de oorzaak? De browser onthoudt wel het wachtwoord, dus inloggen gaat redelijk snel, maar de inlog geschiedt op die PC niet automatisch. Wat moet ik anders instellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
willem.j.kroes
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het probleem zojuist kunnen oplossen. Kies in de browser (Edge) in de rechterbovenhoek de puntjes en dan instellingen en vervolgens het sub-menu Privacy en beveiliging. Dan 'kies wat u wilt wissen' en als u bij de browser-geschiedenis het hokje uit vinkt, werkt de automatische aanmelding goed.
Natuurlijk bij de inlog het hokje ' ingelogd blijven' ook aanvinken. Dat klopt Evert, maar dat was bij mij niet de oorzaak van het steeds opnieuw moeten inloggen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Willem,

Staat bij beide pc's hett vinkje 'ingelogd blijven' aan?

Groet,
Evert
willem.j.kroes
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het probleem zojuist kunnen oplossen. Kies in de browser (Edge) in de rechterbovenhoek de puntjes en dan instellingen en vervolgens het sub-menu Privacy en beveiliging. Dan 'kies wat u wilt wissen' en als u bij de browser-geschiedenis het hokje uit vinkt, werkt de automatische aanmelding goed.
Natuurlijk bij de inlog het hokje ' ingelogd blijven' ook aanvinken. Dat klopt Evert, maar dat was bij mij niet de oorzaak van het steeds opnieuw moeten inloggen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Top dat het opgelost is en nog beter dat je ook de oplossing erbij hebt gezet! Zo hebben anderen er ook weer iets aan! ??

Groet en fijn weekend verder!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Evert wrote:
Top dat het opgelost is en nog beter dat je ook de oplossing erbij hebt gezet! Zo hebben anderen er ook weer iets aan! ??

Groet en fijn weekend verder!


Zeker top en #LekkerBezig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic