Mr Q

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Audio ziggo go app op Apple TV

Audio ziggo go app op Apple TV werkt niet op externe speakers via airplay alleen op beamer zelf. IS dit een instelling ergens ?? Andere apps op ATV zoals Netflix etc doen dit wel....

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Mr Q 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Hou er aub rekening mee dat de Ziggo GO app voor Apple TV nog een beta versie is van Ziggo. Het kan dus zijn dat deze functie nu nog niet werkt, of minder goed. Of dit ook zo is, kan ik jammer genoeg geen antwoord op geven. Je zal daarom even moeten wachten op iemand van Ziggo. Aangezien ik nu hier iets heb geplaatst zullen ze je bericht sneller oppakken. Zie namelijk dat je ook al 2 weken zit te wachten op antwoord (excuus hiervoor, namens Ziggo). 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Mr Q! Allereerst mijn excuses voor deze bijzonder late reactie. Je topic is op de één of andere manier niet bij ons in de 'voorraad' ingeladen eerder. We zijn ervan op de hoogte dat dit soms fout gaat en hebben het op de radar om dat te fiksen. Dank @EnergieBoy voor je reactie hier, zo komt dit topic bij ons weer naar voren!

 

Helaas ondersteunen we geluidsapparatuur via Airplay niet met de Ziggo GO TV app en wat dat betreft klopt het dat je dat niet aan de praat krijgt. Zie ook de informatie in dit topic van mijn collega Anne onder "Ik heb geen geluid via airplay. Hoe kan dat?"

 

Verdere vragen? Stel ze gerust! We helpen graag 🙂

Uitgelicht topic