Beste community,
In juli een topic geopend met dezelfde vraag. Na de update leek het opgelost (werkte even als vanouds), niet veel later toch weer terug bij af. Hierbij nogmaals mijn probleem.
Voorheen keek ik altijd televisie via de Ziggo GO TV (v4.42.5016) app op mijn Apple TV 4K (tvOS 16.1). Sinds half juni krijg ik bij alle zenders de foutmelding: Niet beschikbaar. Onze excuses; AirPlay is niet toegestaan voor deze zender.
Mijn Apple TV is via een ethernetkabel aangesloten op mijn AirPort Extreme. Mijn Ziggo router (onlangs vernieuwd) staat in bridge mode.
Om tv te kijken open ik de app, ga ik naar TV & replay, dan naar TV kijken om vervolgens een zender te selecteren. Een zender selecteren uit het tabblad Home geeft dezelfde foutmelding.
Wanneer ik de Ziggo Go app op mijn iPad Air (5e gen, iPadOS16.1) open en een zender via AirPlay naar mijn Apple TV stream werkt het wel. Ook op ziggo.tv werkt alles naar behoren.
Ik heb een internet start en kabel tv abonnement.
De app verwijderen (incl cash) en opnieuw installeren werkt niet. De hele AppleTV resetten naar fabrieksinstellingen en alles opnieuw installeren biedt ook geen uitkomst.
Wat gaat hier mis? En heeft iemand een oplossing voor dit probleem zodat ik weer tv kan kijken via mijn Apple TV?
Alvast bedankt voor jullie hulp!