Als je het touchpad niet wilt gebruiken op de nieuwe remote (die vinden we nogal irritant), dan biedt de nieuwe Apple TV remote de kans om in plaats daarvan te klikken op het scrollwiel. Als je eenmaal in een zender zit kan je nu swipen om naar andere zenders te gaan, maar met klikken werkt dit niet. Dat zou toch een hele simpele update moeten zijn? Komt er een nieuwe update voor de nieuwe afstandsbediening?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het moest even duren voor er een update beschikbaar was, maar ik heb 'm nu toch eindelijk te pakken voor je @Hanswesthoff.
Het lijkt erop dat ze dit in de volgende update (4.34) gaan oplossen! Het is dus even wachten tot deze update eraan komt. De precieze datum hiervan is nog niet bij mij bekend, helaas.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Om welke AppleTV versie gaat het, de nieuwste of de laatste 4k 64gb versie, en met je vinger swipen over de remote en de Ziggo Go App is de bedoeling dat je daar mee verder kan, maar kun je een foto laten zien van je remote en laten zien wat je bedoelt doormiddel van een foto. Heb zelf ook AppleTV en heb nergens last van.
Siri kan je afstellen in de AppleTV zelf.
Ik heb het zelfde probleem. het gaat om de nieuwe Siri Remote. Als je deze alleen op clicken zet en niet op swipen, dan kun je niet meer snel wisselen tussen de kanalen. Dit staat dus los van Siri zelf…
Hoi @Ramonsterrr
Ervaar jij precies hetzelfde als wat @Hansesthoff omschrijft?
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Met identieke hardware. Dus de Apple TV 4k (2021 model) met de nieuwe Siri remote.
Ik beschik zelf helaas niet over de apparatuur om het te kunnen testen/reproduceren.
Welke iOS versie hebben jullie op de Apple TV staan?
Hallo,
mijn Apple TV draait op tvOS 14.6
Het issue komt voort uit de nieuwe siri remote met clickwheel.
Dank je, Hans! Op welke OS draait jouw Apple TV @Niels 2.0? En willen jullie ook de postcode + huisnummer in jullie profiel updaten, mocht dit nog niet gebeurd zijn? Alvast bedankt!
Hi All,
Een update van deze kant! Het probleem wat jullie ervaren met de nieuwe Siri remote staat bij ons op de radar. Dit is sinds 7 juni gelogd dus het kan nog wel even duren voordat dit goed samenwerkt, ik duim met jullie mee dat er gauw verandering in komt.
Komt vast goed dan zal onze AppleTV mijne ook wel werken als jij het onder de radar hebt gezet @Mariska 😉
Het is al weer een tijdje stil omtrent dit issue. Is er al zicht op een oplossing?
Het moest even duren voor er een update beschikbaar was, maar ik heb 'm nu toch eindelijk te pakken voor je @Hanswesthoff.
Het lijkt erop dat ze dit in de volgende update (4.34) gaan oplossen! Het is dus even wachten tot deze update eraan komt. De precieze datum hiervan is nog niet bij mij bekend, helaas.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.