Goedemiddag,
Ik heb op 24 juni 2022 mijn gebruikersnaam en wachtwoord van Mijn Ziggo aangepast omdat ik wil dat mensen die op mijn account mee genieten van Ziggo Go er niet meer in kunnen. Ik heb als test mijn twee Ziggo Go apps op mijn 2 telefoons express niet uitgelogd zodat ik in de gaten kan houden wanneer er om mijn nieuwe gegevens gevraagd zou gaan worden. We zijn nu 25 dagen verder en nog steeds kan ik op deze 2 apps Ziggo Go kijken op mijn oude gebruikersnaam en wachtwoord.
Ook zie ik in mijn Ziggo Go app bij Bewaard -> Verder kijken dat er nog steeds meegekeken wordt omdat ik series/films hier zie staan die ik zelf niet gekeken heb.
Nu las ik in eerdere berichten dat er werd gesteld dat het maximaal 22 dagen kon duren voordat iemand de melding krijgt om opnieuw in te loggen. Dit is dus niet zo. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en totaal onacceptabel. Overal werkt het zo dat na aanpassing wachtwoord, je deze direct overal opnieuw moet opgeven.
Wat gaat Ziggo er aan doen om te zorgen dat dit opgelost wordt ? Is het abonnement opzeggen de enige optie om hiervan af te komen ? Ik kan me herinneren dat bij de grote mislukte update van vorige maand wel opnieuw ingelogd moest worden. Ik had helaas toen net niet mijn gegevens aangepast. Waarom laat Ziggo de gebruikers niet altijd opnieuw inloggen na een update van Ziggo Go ?
Groet,
Chris