1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
J C S

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apparaat verwijderen in Ziggo Go App

Ik wil graag films / series downloaden in de ZiggoGo app

Op mijn MiniX is de download optie niet beschikbaar in de ZiggoGo App (versie 2.3.32)

Ik heb gelezen dat het maar op 2 apparaten mogelijk is om te kunnen downloaden. Mogelijk dat het hier door komt.
Is er ergens te zien welke apparaten aangemeld zijn voor downloaden?

Hoe kan ik een apparaat verwijderen zodat downloaden wel mogelijk wordt op de MiniX?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1966Likes
Hoi J C S, welkom op onze Community!

Je kunt maximaal 3 apparaten registreren om films en series op te downloaden. Alleen je kunt dezelfde film/serie slechts op 2 apparaten downloaden.

Wanneer je het maximale aantal van 3 hebt bereikt en je wil een nieuw apparaat registreren dan zul je op het nieuwe apparaat de vraag krijgen of je deze wilt registreren, en zo ja duurt het daarna 24u voordat het nieuwe apparaat ook geregistreerd is (in plaats van de oudste vorige registratie).

We zijn inmiddels ruim 24u verder, is het ook opgelost? Of krijg je op de MiniX helemaal de optie niet om te downloaden? Ik ken het apparaat overigens niet, welke OS draait hierop?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo J C S,
Een aangemeld apparaat verwijder je uit het ZiggoGo archief door op het betreffende apparaat bij ZiggoGo uit te loggen.
Dan creëer je weer ruimte om met een ander apparaat aan te melden.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 654Oplossingen
  • 1966Likes
Hoi J C S, welkom op onze Community!

Je kunt maximaal 3 apparaten registreren om films en series op te downloaden. Alleen je kunt dezelfde film/serie slechts op 2 apparaten downloaden.

Wanneer je het maximale aantal van 3 hebt bereikt en je wil een nieuw apparaat registreren dan zul je op het nieuwe apparaat de vraag krijgen of je deze wilt registreren, en zo ja duurt het daarna 24u voordat het nieuwe apparaat ook geregistreerd is (in plaats van de oudste vorige registratie).

We zijn inmiddels ruim 24u verder, is het ook opgelost? Of krijg je op de MiniX helemaal de optie niet om te downloaden? Ik ken het apparaat overigens niet, welke OS draait hierop?