qes1962
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

App zegt dat ik geen abonnement heb

App werkt niet 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
qes1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het abonnement was al geactiveerd en daarmee het oude abonnement uitgezet.
Daardoor werkte Ziggo GO niet meer.
Omdat dat een online dienst is, wordt die pas geactiveerd zodra internet werkt.
Maar dat wordt vrijdag pas geregeld als de monteur komt.
Maar ondertussen heeft de helpdesk mijn internet deel van het abonnement handmatig geactiveerd.
En binnen een uur werkte Ziggo Go weer.

Bekijk in context

Uitgelicht
8 Reacties 8
qes1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Op mijn iPhone.

opnieuw inloggen helpt niet 

qes1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Op ziggogo.tv deze melding 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46949Reacties
  • 2833Oplossingen
  • 10260Likes

Heb je kort geleden je abonnement veranderd of een abonnement update gehad met een andere mediabox?

qes1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ja.

zaterdag bij mediamarkt aan laten passen.

internet erbij en tv naar compleet.

dinsdag nieuwe spullen gehad en volgende week komt de monteur. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 46949Reacties
  • 2833Oplossingen
  • 10260Likes

Dan moet de abonnementen informatie naar de achterliggende servers, daar kan soms 2 nachten overheen gaan voor alles is geupdate, vooral de koppeling van de Ziggo Go app met je nieuwe abonnement.

 

Ik ben niet zeker of dit nu al plaatsvindt of pas na installeren van de nieuwe apparatuur.

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 755Reacties
  • 82Oplossingen
  • 139Likes

Hoi @qes1962
Welkom op de community van Ziggo. Leuk om te lezen dat je het abonnement hebt laten wijzigen. Het wijzigen van een abonnement heeft altijd even nodig voordat dit helemaal verwerkt is. Gelukkig zie ik dat @Bert dit gelijk al heeft aangegeven. Waarvoor mijn dank! Kun je inmiddels weer gebruik maken van Ziggogo.tv? 

qes1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het abonnement was al geactiveerd en daarmee het oude abonnement uitgezet.
Daardoor werkte Ziggo GO niet meer.
Omdat dat een online dienst is, wordt die pas geactiveerd zodra internet werkt.
Maar dat wordt vrijdag pas geregeld als de monteur komt.
Maar ondertussen heeft de helpdesk mijn internet deel van het abonnement handmatig geactiveerd.
En binnen een uur werkte Ziggo Go weer.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 755Reacties
  • 82Oplossingen
  • 139Likes

Wow, wat super dat het op deze manier alsnog opgelost is @qes1962! Dankjewel voor de terugkoppeling. Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden :).