Wij hebben de App Ziggo Go geinstalleerd op de Apple Ipad Pro 2021.
Nu doet het wonderlijke zich voor dat wij om de drie vier dagen geen tv meer kunnen kijken op de Ipad. Zodra ik dus de app er afgooi en opnieuw installeer doet hij het weer voor een aantal dagen en dan begin de ellende opnieuw. Weet iemand hier raad mee of waar het aan ligt. Het is een nieuwe ipad met IOS 5.1 er op.
Ik hoor graag
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inderdaad vervelend dat de iPad Pro en Ziggo Go af en toe niet mee werken, maar als je de app de-ïnstalleerd, ga je dan naar Instellingen > Algemeen > iPad Opslag en klik je dan op de Ziggo Go App eerst in het Blauw opruimen en in rood verwijderen zoals op de foto's
Na Herinstallatie kunt u even de instellingen op de Ziggo Go bekijken en ga dan naar > je foto en klik op instellingen > Dan naar App voorkeuren en stel hem zo eens in.
Kijk ook even bij Media Boxen of daar je gegevens in staan.
Op zich mag de App niet verloren gaan met Wifi, beste is dan even uitloggen paar minuten wachten en dan weer inloggen.
Kijk in de Diagnostiek of je klantnummer en je Device wifi adres overeenkomt.
Ik hoop dat het helpen wil, anders horen we het graag.
De huidige IOS is 15.1 voor IOS en dit mag niks uitmaken, Ziggo Go werkt op de iPad Pro
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is inderdaad vervelend dat de iPad Pro en Ziggo Go af en toe niet mee werken, maar als je de app de-ïnstalleerd, ga je dan naar Instellingen > Algemeen > iPad Opslag en klik je dan op de Ziggo Go App eerst in het Blauw opruimen en in rood verwijderen zoals op de foto's
Na Herinstallatie kunt u even de instellingen op de Ziggo Go bekijken en ga dan naar > je foto en klik op instellingen > Dan naar App voorkeuren en stel hem zo eens in.
Kijk ook even bij Media Boxen of daar je gegevens in staan.
Op zich mag de App niet verloren gaan met Wifi, beste is dan even uitloggen paar minuten wachten en dan weer inloggen.
Kijk in de Diagnostiek of je klantnummer en je Device wifi adres overeenkomt.
Ik hoop dat het helpen wil, anders horen we het graag.
De huidige IOS is 15.1 voor IOS en dit mag niks uitmaken, Ziggo Go werkt op de iPad Pro
Dag @sieberenvisser! Knap vervelend dat je zo vaak problemen ervaart met de Ziggo GO app op je iPad 😞
@Dave heeft een uitgebreid bericht getypt met enkele zaken die je zou kunnen checken. Uiteraard zijn we erg benieuwd of het probleem hiermee is opgelost al begrijp ik dat je misschien even wat dagen de tijd nodig hebt om het te kunnen testen. We horen het in ieder geval graag!
Goedemiddag. Door allerlei drukte ben ik er helaas nog niet aan toe gekomen. Maar sowieso ga ik het proberen en kom hier dan op terug.
Goedemorgen @sieberenvisser, helemaal goed! We blijven graag op de hoogte.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.