1
Vraag
2
Reacties
sieberenvisser

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

App Ziggo Go op de tabblet

Wij hebben de App Ziggo Go geinstalleerd op de Apple Ipad Pro 2021.
Nu doet het wonderlijke zich voor dat wij om de drie vier dagen geen tv meer kunnen kijken op de Ipad. Zodra ik dus de app er afgooi en opnieuw installeer doet hij het weer voor een aantal dagen en dan begin de ellende opnieuw. Weet iemand hier raad mee of waar het aan ligt. Het is een nieuwe ipad met IOS 5.1 er op.
Ik hoor graag

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Het is inderdaad vervelend dat de iPad Pro en Ziggo Go af en toe niet mee werken, maar als je de app de-ïnstalleerd, ga je dan naar Instellingen > Algemeen > iPad Opslag en klik je dan op de Ziggo Go App eerst in het Blauw opruimen en in rood verwijderen zoals op de foto's

 

IMG_0442.jpgIMG_0443.jpgIMG_0444.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na Herinstallatie kunt u even de instellingen op de Ziggo Go bekijken en ga dan naar > je foto en klik op instellingen > Dan naar App voorkeuren en stel hem zo eens in.

Kijk ook even bij Media Boxen  of daar je gegevens in staan.

 

IMG_0445.jpgIMG_0446.jpgIMG_0447.PNG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Op zich mag de App niet verloren gaan met Wifi, beste is dan even uitloggen paar minuten wachten en dan weer inloggen.

 

Kijk in de Diagnostiek of je klantnummer en je Device wifi adres overeenkomt.

 

IMG_0448.jpg

 

Ik hoop dat het helpen wil, anders horen we het graag.

 

De huidige IOS is 15.1 voor IOS en dit mag niks uitmaken, Ziggo Go werkt op de iPad Pro 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Het is inderdaad vervelend dat de iPad Pro en Ziggo Go af en toe niet mee werken, maar als je de app de-ïnstalleerd, ga je dan naar Instellingen > Algemeen > iPad Opslag en klik je dan op de Ziggo Go App eerst in het Blauw opruimen en in rood verwijderen zoals op de foto's

 

IMG_0442.jpgIMG_0443.jpgIMG_0444.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na Herinstallatie kunt u even de instellingen op de Ziggo Go bekijken en ga dan naar > je foto en klik op instellingen > Dan naar App voorkeuren en stel hem zo eens in.

Kijk ook even bij Media Boxen  of daar je gegevens in staan.

 

IMG_0445.jpgIMG_0446.jpgIMG_0447.PNG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Op zich mag de App niet verloren gaan met Wifi, beste is dan even uitloggen paar minuten wachten en dan weer inloggen.

 

Kijk in de Diagnostiek of je klantnummer en je Device wifi adres overeenkomt.

 

IMG_0448.jpg

 

Ik hoop dat het helpen wil, anders horen we het graag.

 

De huidige IOS is 15.1 voor IOS en dit mag niks uitmaken, Ziggo Go werkt op de iPad Pro 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @sieberenvisser! Knap vervelend dat je zo vaak problemen ervaart met de Ziggo GO app op je iPad 😞

 

@Dave! heeft een uitgebreid bericht getypt met enkele zaken die je zou kunnen checken. Uiteraard zijn we erg benieuwd of het probleem hiermee is opgelost al begrijp ik dat je misschien even wat dagen de tijd nodig hebt om het te kunnen testen. We horen het in ieder geval graag!

sieberenvisser
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag. Door allerlei drukte ben ik er helaas nog niet aan toe gekomen. Maar sowieso ga ik het proberen en kom hier dan op terug.

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @sieberenvisser, helemaal goed! We blijven graag op de hoogte. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic