TheCreator

Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Als velen, Movies & Series werkt ook hier niet meer

Sinds waarschijnlijk gister werkt ook bij mij Movies & Series op geen enkel device meer. Al meerdere malen contact gehad met Ziggo, dit 'probleem' is nog niet officieel bekend bij de helpdesk.

 

Hoop snel op oplossing, heb nu maand gratis XL gekregen, maar heb daar niet zoveel aan als het niet werkt 😄

 

Klantnummer: Profiel
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: thecreator
Welke content probeert je te kijken: Movies & Series
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: Ja
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): Heb geen mediabox
Werkt het wel op de Ziggo GO app: Nee
Werkt het op de Mediabox:Heb geen mediabox
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: Nee: Chrome, Opera, Firefox, Edge

 

Groet,

 

Jeroen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TheCreator
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Lijkt weer opgelost voor nu, geen idee wat of hoe. Het werkt nu weer gelukkig.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zag een bericht van Ziggo: Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Nicolette 12345

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ook ik heb dit al doorgegeven, maar wanneer zou het worden opgelost? Ik kijk ziggogo ook alleen via de cromecast. Werkt tot een paar dagen terug perfect. Sorry maar ik kan hier toch wel een beetje boel gefrustreerd van raken. Zo'n grote organisatie en dan kunnen ze een probleem niet verhelpen. Nou er zit weer niet anders op dan afwachten.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
TheCreator
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Begrijp niet waarom Ziggo het niet als vermelding bij storingen aangeeft, zou veel frustraties en onnodig veel tijd besparen voor beide partijen!

TheCreator
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Lijkt weer opgelost voor nu, geen idee wat of hoe. Het werkt nu weer gelukkig.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@TheCreator  schreef:

Begrijp niet waarom Ziggo het niet als vermelding bij storingen aangeeft, zou veel frustraties en onnodig veel tijd besparen voor beide partijen!


Als een storing maar bij een kleine groep is, dan komt dat niet in storingen te staan om geen verwarring te veroorzaken.

Het was bij een beperkte groep mensen, werd al duidelijk op dit forum.

Bij mij was het ook weg zonder duidelijke oorzaak en gister weer in orde zonder een aanwijzing.

Uitgelicht topic