paultlam

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alleen nederland/npo 1, 2 en 3

In de Ziggo GO app zie ik sinds vandaag dat ik alleen toegang heb tot NPO 1, 2 en 3. Waar zijn de overige zenders gebleven?

Ik ben ingelogd (en opnieuw inloggen maakte niets uit). Via een pc krijg ik in de app daar wel alle zenders te zien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BT

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Zag net dat er een update klaar stond, deze geïnstalleerd en gelukkig werkt het weer.

Bekijk in context

24 Reacties 24
BT

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb sinds vandaag hetzelfde, werkt wel op mijn iPad maar op samsung galaxy S10 niet meer, Alleen Ned 1, 2 en 3, vanuit home wordt bij andere zenders aangegeven dat ik abonnement nodig heb, heel vreemd.

BT

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Zag net dat er een update klaar stond, deze geïnstalleerd en gelukkig werkt het weer.

paultlam
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inderdaad, de update draaien was de truuk. Dank!

Kruisstede

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb hetzelfde probleem al een aantal dagen weken?), maar zie geen update klaar staan (in de play store). Voor de zekerheid nog de cachegegevens verwijderd, maar dat maakt helemaal niks uit.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Goedemorgen iedereen! Als jullie alleen nog maar NPO 1 t/m 3 zien betekent dit dat jullie nog gebruik maken van een oude Ziggo GO appversie welke niet via ons gedownload is. De oude app gaat eruit en daarom zie je alleen nog maar de zenders NPO 1 t/m 3 of een 'Geen verbinding' melding. 

 

De oplossing is simpel: download de laatste appversie via de Google Play Store. Daarmee moet je alle zenders weer terug krijgen. Fijn dat dit voor jullie de oplossing bleek te zijn @paultlam en BT!

@Kruisstede, beschikt jouw mobiele apparaat wel over Android 6 of hoger als besturingssysteem? Android 6 is minimaal vereist voor Ziggo GO en ik kan me voorstellen dat wanneer je apparaat hier niet over beschikt je de app ook niet kunt vinden in de Google Play Store. Check dus goed waar je mobiele apparaat op draait en update indien mogelijk en het een oudere versie dan Android 6 betreft.

Kruisstede

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Android 12, maar ik had kennelijk ook geen goede versie (Horizon). Heb deze nu verwijderd en Ziggo Go gedownload en problem is solved. 

Dank voor de hulp.

edgarpiet

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een vergelijkbaar probleem, alleen heb ik alleen NPO2. Ik heb net de app van mijn iPad gegooid en hem opnieuw geïnstalleerd, maar het helpt niet. Ik heb het ook als ik via  de browser naar www.ziggogo.tv ga, dus het lijkt aan mijn account te liggen en niet alleen aan de app. Enig idee wat dat kan zijn?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Kruisstede Fijn dat het probleem bij jou is opgelost! 😉

@edgarpiet Onzettend balen dat jij een dergelijk probleem ervaart zoals in het topic beschreven. Ik begrijp dat jij op dit moment alleen NPO 2 ontvangt. Heb je wel de meest recente versie van de Ziggo GO app geinstalleerd? Log daarnaast eens opnieuw in met je Mijn Ziggo gebruikersnaam.

edgarpiet

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Paul, 

Ja, ik heb de nieuwste versie, maar ik heb het dus ook op de webapplicatie, zie screenshot hieronder. Dus het lijkt meer op mijn account mis te gaan op de één of andere manier.

 

groeten

 

Thomas

Screenshot 2022-07-08 at 11.52.53.png

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@edgarpiet Het gaat dan inderdaad mis op accountniveau (Mijn Ziggo / Ziggo GO). Wil je het wachtwoord van het Mijn Ziggo account eens wijzigen. Log daarna opnieuw in met het nieuwe wachtwoord op Mijn Ziggo > Mijn Producten > Televisie onder Digitale ontvangers en Smartcards > "Zenders en pincode herstellen". Log daarna in op de Ziggo GO (TV)App of op www.ziggogo.tv en test of je nog steeds alleen NPO2 ontvangt. Mocht het hierna nog steeds niet werken laat het dan weten binnen dit topic wat hiervoor openstaat. 

edgarpiet

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 Ik heb het wachtwoord gewijzigd, maar onder "producten" zie ik niet "Televisie onder Digitale ontvangers en Smartcards", dus ik kan ook niet zenders en pincode herstellen. Weet jij waar ik verder nog kan zoeken?

 

 

Screenshot 2022-07-08 at 12.28.04.png

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@edgapiet Ah, dit is  bij jou niet van toepassing. Ik zie dat jij Kabel TV hebt. Wil je dan zometeen opnieuw inloggen in de Ziggo GO app of op www.ziggogo.tv en controleren of je nog steeds alleen NPO2 ontvangt?

edgarpiet

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Paul,

 

het maakt geen verschil, niet in de app en niet in web. Ik kan wel via "meest bekeken op dit moment" nog een aantal zenders kiezen, maar in het overzicht nog steeds alleen NPO2.

 

groet

 

Thomas

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@edgarpiet Heel vreemd. Kun je anders de Ziggo GO app eens verwijderen en ook de cache op het apparaat legen? Installeer daarna de Ziggo GO app opnieuw en kijk dan of het probleem zicht nog steeds voordoet.  Kijk ook voor de zekerheid of er niet (per abuis) een kijkprofiel is aangemaakt waarbij alleen NPO2 aan de favorietenlijst is toegevoegd. 

sjoerd001

Level 6
  • 112Posts
  • 5Oplossingen
  • 20Likes

Z elfde op een oudere smartphone.

Heeft een 4.34.0 Pod (4.34.23.104)

Dit is op een android 9 ( api 28)

Probeer een update naar een nieuwere versie indien mogelijk.

 

edgarpiet

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opnieuw installeren heb ik geprobeerd, maar dat helpt niet en in de webapp doet hij sowieso hetzelfde.

 

Waar vind ik het kijkprofiel? Want dat kan ik niet vinden.

 

grt

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@sjoerd001 De juiste Ziggo GO app versie is: 4.41.4617. Ik raad aan deze versie te downloaden en te installeren. 

@edgarpiet Het kijkprofiel vind je in de browser (www.ziggogo.tv) rechtsbovenin. En in de Ziggo GO App link bovenin. Het standaardprofiel is "Gedeeld" profiel. Controleer hier voor de zekerheid of hier moelijk alleen NPO2 ingesteld staat als zender. 

edgarpiet

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Paul,

 

Als ik op profielen klik staat er "Profielen zijn niet beschikbaar bij je abonnement". 

 

groeten

 

Thomas 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@edgarpiet Kun je jouw postcode en huisnummer toevoegen aan de Communityprofielgegevens? Dan kunnen we dit probleem verder onderzoeken. 

Uitgelicht topic