1
Vraag
2
Reageer en help mee
ThijsD

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen gratis zenders zichtbaar in Ziggo GO

Goede Middag,

Sinds 6 Juni heb ik een abonnement lopen met alleen ZiggoGo als tv optie maar ik kan tot nu toe alleen maar de Gratis zenders zien, in de browser, telefoonapp en de tv app. Ik heb op het forum al gezien dat dit een bekend probleem is en dat er aan gewerkt wordt. Is hier al een update over? 

23 Reacties 23
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77238Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22899Likes

@VZWatcher "Maar jij als bezorgt TEAM lid die er is om Ziggo klanten te helpen en ondersteunen vindt als engelbewaarder van Ziggo bovenstaande situatie (en alle andere soortgelijke meldingen) onvoldoende prioriteit hebben om ook maar hier een kritische noot woordelijk te kraken op dit forum. Want ach je zou eens tegen scheentjes trappen bij de club waarvan je de belangen zo stellig behartigt. Waarvan akte dan maar."

Jammer dat weer persoonlijke wordt met allerlei onjuiste informatie en niet verder op de inhoud over gaat en je ook niet verder leest op dit forum, dan zie je dat na de teksten: 'een Ziggo forum medewerker komt zo langs' altijd binnen zeer korte tijd een moderator langskomt, dus die tekst en het resultaat zeer effectief is voor mensen die een probleem hebben waar Ziggo aan zet is.

En kritische noten zijn er meer dan genoeg vanuit mijn kant, alleen lees of zie je ze blijkbaar niet of wil ze niet lezen.

Gezien het feit dat je wederom een zo enorm groot persoonlijk verhaal kunt halen uit 1 vraag van 4 woorden getuigd van een rijke fantasie.

Veel plezier ermee verder gewenst.

Einde discussie wat mij betreft.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1946Posts
  • 177Oplossingen
  • 1314Likes

All, volgens mij gaat het hier behoorlijk off-topic nadat ik TS van een antwoord heb voorzien en dat lijkt mij, ook voor het overzicht, niet wenselijk. 

VZWatcher

Level 12
  • 684Posts
  • 3Oplossingen
  • 581Likes

Misschien dan ook eens handelend optreden tegen een TEAM medewerker die het persoonlijk maakt als hij zich in de wieken geschoten voelt. Maar waarschijnlijk gebeurt het eerder dat in Rusland de euro wordt ingevoerd dan dat een TEAM lid openbaar de wacht wordt toegezegd.

En inderdaad heeft TS niets aan dit geneuzel. Net zoals TS niets heeft aan de huidige antwoorden vanuit Ziggo. Voor hen blijft het onduidelijk wanneer  het probleem is opgelost.

AT1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi is het probleem inmiddels opgelost en waar kan ik het andere forum vinden? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic