1
Vraag
2
Reacties
Jos K.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alleen geluid bij gebruik AV adapter

Bij het aansluiten van mijn IPhone via een AV adapter op mijn smart tv werkt alles (Netflix en Viaplay) behalve Ziggo Go. Ik krijg wel geluid op de tv maar geen beelden. 
hoe los ik dit op?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 2094Posts
  • 265Oplossingen
  • 1444Likes

Dat is een restrictie van ZiggoGO app op iPhones en iPads en een lightning to HDMI adapter daarmee wordt beperkt dat je het direct op een groot scherm kan weergeven. De app van CanalDigitaal heeft dezelfde restricties. Dit is met de adapter niet op te lossen. Casten zou wel moeten kunnen werken. Voor ons gebruikers is het niet bepaald logisch dat het casten wel mag en via een adapter niet. Eventueel een AppleTV, Chromecast (met afstandsbediening) of SmartTV en de ZiggoGoTV app daarop geïnstalleerd werkt wel op een groot scherm maar dan wel op een Ziggo internet aansluiting.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Karel.

Level 16
  • 2094Posts
  • 265Oplossingen
  • 1444Likes

Dat is een restrictie van ZiggoGO app op iPhones en iPads en een lightning to HDMI adapter daarmee wordt beperkt dat je het direct op een groot scherm kan weergeven. De app van CanalDigitaal heeft dezelfde restricties. Dit is met de adapter niet op te lossen. Casten zou wel moeten kunnen werken. Voor ons gebruikers is het niet bepaald logisch dat het casten wel mag en via een adapter niet. Eventueel een AppleTV, Chromecast (met afstandsbediening) of SmartTV en de ZiggoGoTV app daarop geïnstalleerd werkt wel op een groot scherm maar dan wel op een Ziggo internet aansluiting.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic