Ook getroffen door het bekende probleem van alleen free zenders na klant worden.
klant gekoppeld aan vrouw haar e-mail, maar wordt geen verschil ingeladen en mis alle zenders. Wij zijn afhankelijk van de Ziggo GO app en kijken via internet, kabelloos en dat werkte bij Odido prima. Coax is voor mij geen optie naar de woonkamer.
aub aanmelden dat mijn account ook zsm handmatig hersteld wordt. Moest gister eerst 24 uur wachten van support, maar een incident loggen zonder oplostermijn te noemen vind ik als nieuwe klant met zwart beeld een moeilijke.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi Roland, als ik een nieuw account probeer aan te maken krijg ik de volgende melding:
Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder.
Hoe nu verder?
Gerard
Onder je profiel bij het tabblad persoonlijke opmerkingen heb ik je juiste nieuwe klantnummer vermeld. Wil je met dat klantnummer eens een account aanmaken voor Mijn Ziggo via: Registreren - Ziggo
Mijn vermoedens zijn dat het daar mis gaat.
Het lijkt erop dat mijn probleem is verholpen. Richting het forum in ieder geval dank voor de inspanningen.
bij wie kan ik terecht voor een terechte compensatie voor de 22 dagen zonder TV ? Moet ik hiervoor bellen met een klacht?
Ah wat fijn te vernemen @Hippe___
ik heb voor jou een vergoeding aangemaakt en hierbij 1 maand Kabel TV vergoed voor het ongemak.
De vergoeding wordt volgende maand met je factuur in mindering gebracht.
Als je de factuur specificatie dan bekijkt in Mijn Ziggo, zie je de creditering terug onder het tabblad 'verrekeningen'.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.