Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
jbuursink
Level 2

Alleen drie sportzenders zichtbaar in Ziggo Go

Goedendag,

 

Zoals in al meer topics te lezen is, zijn ook bij mij alleen drie sportzenders zichtbaar in de Ziggo Go app (op tv, op telefoon en via de browser).

Als ik het goed het begrepen, is er een team bezig om getroffen accounts te herstellen. Kan mijn account ajb ook aan dat team door worden gegeven?

 

Alvast bedankt, met vriendelijke groet,

Johannes Buursink

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jbuursink
Level 2
Topicstarter

@Jamyla @Judith @Rikst

Goedemorgen,

 

Blijkbaar heeft iemand ergens op de juiste knopjes gedrukt, ik heb namelijk weer alle zenders in Ziggo Go.

 

Vriendelijk bedankt, groet

 

J. Buursink

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
16 Reacties 16
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @jbuursink, welkom op de Ziggo Community! 🙂

Ik zie dat je al goed op de hoogte bent van het probleem. Er is inderdaad een team bezig om alle getroffen accounts te herstellen. Het is wel erg belangrijk om eerst het volgende te proberen:

 - Log uit op alle apparaten die je ingelogd hebt via de Ziggo Go app en www.ziggogo.tv. Probeer daarna weer in te loggen. Als het dan nog niet werkt dan pakken wij het binnen 3 werkdagen op. 🙂

jbuursink
Level 2
Topicstarter

Hallo Marco,

 

Zojuist overal uitgelogd en weer ingelogd. Helaas geen succes.

Hierbij dan ook het verzoek om mijn account te (laten) herstellen.

 

Groet, Johannes

0 Kudos
jbuursink
Level 2
Topicstarter

Hallo Marco,

 

Is er al zicht op wanneer mijn account hersteld wordt?

 

Groet, Hans 

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Helaas nog niet @jbuursink sorry dat er zoveel geduld van je gevraagd wordt! Wij houden dit issue uiteraard in de gaten en brengen je op de hoogte wanneer er ontwikkelingen zijn! 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@jbuursink Kun je eens uitloggen en opnieuw inloggen? Kun je mij daarna laten weten of het probleem voor jou is opgelost of dat het euvel nog steeds speelt? 🙂 

Zo weet ik even of ik het oplosteam opnieuw moet aanjagen of dat je inmiddels al ongestoord kan genieten.

0 Kudos
jbuursink
Level 2
Topicstarter

Hallo Jamya,

 

Zonet opnieuw ingelogd, helaas nog steeds alleen drie sportzenders zichtbaar. 😟

 

Groet, Hans

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Dat lijkt me heel teleurstellend @jbuursink! We gaan natuurlijk verder kijken hoe we dit probleem op kunnen lossen. Vul jouw Ziggo Community profiel nog aan met de username van je ZiggoGo account, dan kunnen we aan onze kant wat zaken checken! 

0 Kudos
jbuursink
Level 2
Topicstarter

Hallo Judith,

 

Mijn username van mijn ziggogo account is toegevoegd in mijn Ziggo Community profiel onder 'Persoonlijke opmerkingen (privé)'.

 

Groet, Hans

0 Kudos
Thuringen
Level 2

Bij mij hetzelfde. Sinds gistermiddag. En ik hou niet van sport. En mis mijn favoriete programma's hierdoor.

0 Kudos
Benson1
Level 2

Bij ons hetzelfde probleem, sinds vandaag op alle apparaten. Van alles geprobeerd niets werkt.

@Ziggo Graag zsm oplossen.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @jbuursink 

Er is helaas nog geen oplossing gevonden. Uiteraard gaan we hier verder mee aan de slag. Zodra er nieuws te melden is, laten we dit weten. 

0 Kudos
jbuursink
Level 2
Topicstarter

@Jamyla @Judith @Rikst

Goedemorgen,

 

Blijkbaar heeft iemand ergens op de juiste knopjes gedrukt, ik heb namelijk weer alle zenders in Ziggo Go.

 

Vriendelijk bedankt, groet

 

J. Buursink

0 Kudos
Ga naar reactie
Cozijnsen
Level 1

Wij hebben vandaag 16 november hetzelfde probleem. Alleen de 3 gratis zenders beschikbaar 🤷🏼‍♀️

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Cozijnsen Ontzettend vervelend dat jij last hebt van hetzelfde probleem! Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en jouw melding doorgegeven aan onze specialisten (Ticket: VZINC0001305523 ) zodat ook het probleem met jouw account wordt opgelost.Houd er rekening mee dat het wel enkele dagen kan duren voordat het probleem met het account is opgelost. Je zult het direct merken zodra het is opgelost, alle zenders binnen je pakket werken namelijk direct zodra het account hersteld is. Ik wil je in ieder geval m'n welgemeende excuses voor het ongemak aanbieden. 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Cozijnsen 

Ik ben benieuwd of je inmiddels weer toegang hebt tot alle zenders in Ziggo GO. Laat je het weten?

0 Kudos