Goedendag,
Zoals in al meer topics te lezen is, zijn ook bij mij alleen drie sportzenders zichtbaar in de Ziggo Go app (op tv, op telefoon en via de browser).
Als ik het goed het begrepen, is er een team bezig om getroffen accounts te herstellen. Kan mijn account ajb ook aan dat team door worden gegeven?
Alvast bedankt, met vriendelijke groet,
Johannes Buursink
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen,
Blijkbaar heeft iemand ergens op de juiste knopjes gedrukt, ik heb namelijk weer alle zenders in Ziggo Go.
Vriendelijk bedankt, groet
J. Buursink
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @jbuursink, welkom op de Ziggo Community! 🙂
Ik zie dat je al goed op de hoogte bent van het probleem. Er is inderdaad een team bezig om alle getroffen accounts te herstellen. Het is wel erg belangrijk om eerst het volgende te proberen:
- Log uit op alle apparaten die je ingelogd hebt via de Ziggo Go app en www.ziggogo.tv. Probeer daarna weer in te loggen. Als het dan nog niet werkt dan pakken wij het binnen 3 werkdagen op. 🙂
Hallo Marco,
Zojuist overal uitgelogd en weer ingelogd. Helaas geen succes.
Hierbij dan ook het verzoek om mijn account te (laten) herstellen.
Groet, Johannes
Hallo Marco,
Is er al zicht op wanneer mijn account hersteld wordt?
Groet, Hans
Helaas nog niet @jbuursink sorry dat er zoveel geduld van je gevraagd wordt! Wij houden dit issue uiteraard in de gaten en brengen je op de hoogte wanneer er ontwikkelingen zijn!
@jbuursink Kun je eens uitloggen en opnieuw inloggen? Kun je mij daarna laten weten of het probleem voor jou is opgelost of dat het euvel nog steeds speelt? 🙂
Zo weet ik even of ik het oplosteam opnieuw moet aanjagen of dat je inmiddels al ongestoord kan genieten.
Hallo Jamya,
Zonet opnieuw ingelogd, helaas nog steeds alleen drie sportzenders zichtbaar. 😟
Groet, Hans
Dat lijkt me heel teleurstellend @jbuursink! We gaan natuurlijk verder kijken hoe we dit probleem op kunnen lossen. Vul jouw Ziggo Community profiel nog aan met de username van je ZiggoGo account, dan kunnen we aan onze kant wat zaken checken!
Hallo Judith,
Mijn username van mijn ziggogo account is toegevoegd in mijn Ziggo Community profiel onder 'Persoonlijke opmerkingen (privé)'.
Groet, Hans
Bij mij hetzelfde. Sinds gistermiddag. En ik hou niet van sport. En mis mijn favoriete programma's hierdoor.
Bij ons hetzelfde probleem, sinds vandaag op alle apparaten. Van alles geprobeerd niets werkt.
@Ziggo Graag zsm oplossen.
Hi @jbuursink
Er is helaas nog geen oplossing gevonden. Uiteraard gaan we hier verder mee aan de slag. Zodra er nieuws te melden is, laten we dit weten.
Wij hebben vandaag 16 november hetzelfde probleem. Alleen de 3 gratis zenders beschikbaar 🤷🏼♀️
@Cozijnsen Ontzettend vervelend dat jij last hebt van hetzelfde probleem! Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt en jouw melding doorgegeven aan onze specialisten (Ticket: VZINC0001305523 ) zodat ook het probleem met jouw account wordt opgelost.Houd er rekening mee dat het wel enkele dagen kan duren voordat het probleem met het account is opgelost. Je zult het direct merken zodra het is opgelost, alle zenders binnen je pakket werken namelijk direct zodra het account hersteld is. Ik wil je in ieder geval m'n welgemeende excuses voor het ongemak aanbieden.
Hi @Cozijnsen
Ik ben benieuwd of je inmiddels weer toegang hebt tot alle zenders in Ziggo GO. Laat je het weten?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.