Ik heb de ziggo sport free app al een tijdje,ben sinds zondag overgestapt van KPN naar ziggo nu heb ik nog steeds geen gewone tv zenders op de app.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
heb je al uitgelogd en opnieuw ingelogd ?
Maak een “Mijn Ziggo” account aan met je nieuwe klantnummer en email adres. Zorg ervoor dat het niet het email adres is dat je voor het sport free gebruikt. Log uit op Ziggo GO en log daarna in met het (nieuwe) ‘Mijn Ziggo” account
Goedemiddag @,kloot., welkom bij Ziggo en de Community! 🙂
Ik heb je Ziggo Sport Free en Ziggo Go account bekeken. Ik zie dat hetzelfde e-mailadres is gebruikt. Ik heb dus beide accounts verwijderd. Zou je na 17:00 hier een nieuw Mijn Ziggo account willen maken? Je kunt dan wederom het gebruikte e-mailadres gebruiken.
Ik hoor graag van je of het daarna werkt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.