Sinds vandaag kan ik alleen nog ZiggoSport kijken in Ziggo Go (zowel via app op mijn iPad, iPhone van mijn man als via inloggen op laptop). Resetten/herstellen van standaard instellingen biedt geen oplossing (gebeurd niets). Iemand suggesties ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemorgen @ChristineZ
Wat bijzonder dat sinds 16 april alleen de Ziggo Sport zender nog maar beschikbaar is in de Ziggo GO app. Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Als dat niet heeft geholpen, stuur mij dan een privebericht met hierin de volgende gegevens:
Screenshot Ziggo GO
Klantnummer
E-mailadres
Gebruikersnaam MijnZiggo
Geboortedatum ter verificatie
Ik kan je dan verder helpen.
Screenshot Ziggo GO
@Jamyla Ziggo Je kunt geen plaatje toevoegen aan een PM.
Noch in de tekst, noch als bijlage.
Het kan alleen mbv een publieke link van een Cloud Service die je gebruikt. Bv Dropbox.
Geen probleem! Screenshot mag hier geplaatst worden in het topic, maar de privégegevens ontvang ik graag via een PM ter bescherming van de persoonsgegevens 🙂
Thx for the heads up @hanh
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.