1
Vraag
2
Reacties
Douwe-Henk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alle apparaten uitloggen van Ziggo GO app

Ik heb hier eerder al eens een topic over gezien.

In de ZiggoGO app ontbreekt een functie om alle apparaten uit te loggen. Ook wanneer het wachtwoord van de account gewijzigd wordt, blijft deze alsnog ingelogd op alle apparaten ondanks dat het wachtwoord niet meer juist is.

Wordt deze mogelijkheid nog toegevoegd of is dit iets wat zo blijft?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Douwe-Henk, als je het Mijn Ziggo wachtwoord hebt gewijzigd blijft Ziggo GO nog maximaal 14 dagen ingelogd met de oude gegevens, na 14 dagen verloopt de token. Een functie om alle apparaten uit te loggen (of één voor één) is er inderdaad niet op dit moment.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Douwe-Henk, als je het Mijn Ziggo wachtwoord hebt gewijzigd blijft Ziggo GO nog maximaal 14 dagen ingelogd met de oude gegevens, na 14 dagen verloopt de token. Een functie om alle apparaten uit te loggen (of één voor één) is er inderdaad niet op dit moment.
BorisB

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net getest. Aantal weken ww aangepast maar andere app gebruikers draaien vrolijk verdee

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @BorisB! Welkom op de Ziggo Community! 

Gek dat alle gebruikers ingelogd blijven, terwijl jij het wachtwoord hebt gewijzigd. Ze zouden automatisch uitgelogd moeten worden na 14 dagen. Is het nog steeds het geval, of is het inmiddels wel gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic