evds745

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al maanden stotterend beeld in Ziggo Go en Ziggo Sport Totaal app op Android 11

Beste Community,

Al maanden ervaar ik veel problemen met het streamen van TV via de Ziggo Go en de Ziggo Sport Totaal app op mijn telefoon. Voordat de haperingen ontstonden heb ik nooit problemen gehad met beide apps op dezelfde telefoon (Xiaomi MI9 SE, Android 11). Ook doen alle andere streaming apps het wel goed.

Ik heb al van alles geprobeerd: verwijderen en opnieuw installeren, oudere versies terugzetten via APKpure, alle Ziggo gerelateerde apps + data verwijderen en alleen de Ziggo Go app installeren, maar niks helpt.

Ik heb al veel posts gezien over dit zelfde probleem, maar veel zijn al 'opgelost' waardoor ik niet kan reageren in die topics. Vandaar deze nieuwe vraag.

Ik hoop dat er snel een oplossing voor komt, in lage kwaliteit via de browser kijken is voor mij geen passend alternatief.

Evds745

5 Reacties 5
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2604Posts
  • 222Oplossingen
  • 344Likes

Hoi @evds745,

Jammer dat je al zo'n lange tijd problemen ervaart met het streamen vanuit Ziggo GO en Ziggo Sport Totaal GO. Je hebt al het nodige dingen geprobeerd. Als ik het goed begrijp heb je dit enkel getest op 1 apparaat. Heb je de mogelijkheid om het op een ander apparaat te testen? En waarmee stream je precies?

evds745
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Rikst,

Ik heb de apps op mijn tablet (Huawei Mediapad M5) en op de mobiel van mijn vriendin getest (IPhone SE 2020), werkt allemaal zonder enige hapering. Netflix, Prime video, youtube en Disney+ werken allemaal ook zonder problemen, alleen de apps van Ziggo geven haperend beeld op mijn telefoon.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 2604Posts
  • 222Oplossingen
  • 344Likes

En wat gebruik je verder, een Chromecast of Apple TV? Waar staat je modem?

evds745
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chromecast. Als ik naar de chromecast stream vanuit de Ziggo Go app of de Ziggo Sport Totaal app is er geen haperend beeld op de tv. Mijn modem staat in de meterkast (combinatie van modem met Deco X20 router). Maar de apps haperen ook als ik via 4G stream, of als ik verbonden ben met andere wifi netwerken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2051Posts
  • 232Oplossingen
  • 437Likes

Dank voor je terugkoppeling @evds745

Spijtig dat er nog geen van onze experts op de radar is gekomen je te helpen met dit probleem.

@Dave! Zou jij dit draadje willen oppakken zodra je tijd hebt? 🙂 Ik weet namelijk hoe goed jij bent met Chromecast 😉

Uitgelicht topic