Ik kijk opnames terug via de Ziggo Go app op mijn iPhone 13. Onlangs waren al mijn opnames weg, en heb ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Gelukkig waren de opnames terug. Maar nu heb ik een probleem.
Als ik nieuwe opnames kijk, en het kijken onderbreek, dan start de app het afspelen weer bij het begin van de opname. Ook al geeft hij aan bij bijvoorbeeld 25.03 minuten verder te gaan. Bij oude opnames heb ik dit probleem niet. Nogmaals de app verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad)?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @MK-1975, welkom op de Ziggo Community!
Wat een irritant maar vooral ook opvallend probleem. We hebben soortgelijke meldingen gehad in de afgelopen periode, maar de vinger er nog niet achter weten te krijgen. Je schrijft "Bij oude opnames heb ik dit probleem niet". Dat is een erg interessant detail wat ons wellicht verder kan helpen. Heb je een indicatie wat de datum is dat dit probleem speelt? (Dus wanneer was de minst oude opname die dit probleem niet had en de oudste die dit wel had).
Gebeurt dit bij de betreffende opnames in 100% van de gevallen? Het maakt niet uit van welke zender de opname het is, hoe lang deze is en hoe lang je pauzeert?
Hoi Alex, bij mij is het probleem begonnen toen ik de app opnieuw heb geïnstalleerd omdat er geen enkele opname meer in mijn app stond.
Ik heb het probleem niet bij opnames die ik al had voor ik de app opnieuw installeerde. Bij volgens mij alle opnames van daarna wel. Maar ik zal eens gaan opletten en testen. Als ik meer duidelijkheid heb laat ik het weten.
Ik heb nog geen systeem kunnen ontdekken in wanneer het probleem zich voordoet.
Ik heb wel iets anders opvallends opgemerkt. Op dinsdag 24 december heb ik Acda en de Munnik - De Reünie opgenomen. Ik meen op NPO3. Deze opname heb ik al meerdere keren afgespeeld met onderbrekingen, en het probleem heeft zich niet één keer voorgedaan. Opmerkelijk toch?
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Het probleem doet zich nog volop voor. Wat ik wilde zeggen is dat ik het opvallend vind dat het bij die ene opname helemaal niet voorkomt.
Hi @MK-1975 - Mogelijk is er een relatie met zogenaamde 'admarkers', oftewel reclame. Dat komt overeen met de andere soortgelijke meldingen. Dit zou dus kunnen verklaren waarom je het niet altijd ervaart, en waarom de opname van Acda & De Munnik foutloos verliep, die is van NPO3 (en dus zonder reclame). De admarkers kun je herkennen aan de afwijkende kleur in de afspeelbalk.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.