1
Vraag
2
Reageer en help mee
mars65

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Adapter iPad-TV

Hallo,

ik overweeg een adapter te kopen waarmee ik mn iPad kan aansluiten op de tv. Hierdoor is het mogelijk om op hotel oid Netflix op de tv te streamen. 
 

Iemand hier bekend mee en heeft dit nadelen of zijn er andere oplossingen voor mijn doel....

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik durf niet te zeggen of dat gaat werken, er zijn vaak kopieerbeveiligingen die het tegengaan.

En vooral Apple is vaak nogal eigenzinnig.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Voor de Ziggo Go app niet doen, neem dan een Chromecast mee.

De app van Netflix en andere apps zijn toegeeflijker hierin.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @mars65 en welkom op de Community,

Goede vraag die je hier stelt! Ik weet niet of hetgeen jij wilt ook gaat werken. En de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dit zelf ook nooit getest hebt. 
De makkelijkst manier is om Ziggo Go te streamen naar een Chromecast of eventueel de Ziggo Go TV App te gebruiken op je Android TV (box), Amazon Firestick TV of
Apple TV
. Dan weet je ook zeker dat het lukt om online tv te kijken met de Ziggo Go app.  Op deze pagina lees je hierover meer. 

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. We helpen je hier dan graag. 
Alvast een prettig weekend!

Groeten,

Paul 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Paul Ziggo wrote:

Goedemiddag @mars65 en welkom op de Community,

Goede vraag die je hier stelt! Ik weet niet of hetgeen jij wilt ook gaat werken. En de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dit zelf ook nooit getest hebt. 
De makkelijkst manier is om Ziggo Go te streamen naar een Chromecast of eventueel de Ziggo Go TV App te gebruiken op je Android TV (box), Amazon Firestick TV of
Apple TV
. Dan weet je ook zeker dat het lukt om online tv te kijken met de Ziggo Go app.  Op deze pagina lees je hierover meer. 

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. We helpen je hier dan graag. 
Alvast een prettig weekend!

Groeten,

Paul 

de ziggo go tv app voor android tv en apple tv  is alleen een optie als TS in een hotel zit die een ziggo internetverbinding heeft

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic