Over de update van Ziggo GO
Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Ik weet dat je met maximaal 3 apparaten tegelijk gebruik kan maken van Ziggo GO. Ik zou graag willen weten of er ook een maximum zit aan het aantal ingelogde apparaten ?
Groet,
Chris
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat zijn die drie apparaten. We kunnen wel meerdere apparaten gebruiken zolang daarop maar niet is ingelogd.
Dat zijn die drie apparaten. We kunnen wel meerdere apparaten gebruiken zolang daarop maar niet is ingelogd.
@RoWi. Hi bedankt voor je snelle reactie. Ik heb als voorbeeld de ZiggoGo app op mijn IPhone staan. Als ik hier mee ingelogd ben (wachtwoord onthouden maar app is gesloten), , telt deze Iphone dan mee als een apparaat ?
Die kan meetellen, ik log bijna nooit uit, en heb nog nooit een melding gezien dat er teveel apparaten zijn ingelogd. Mogelijk valt het dus mee.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...