1
Vraag
2
Reageer en help mee
MarcusT

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aankomende feature Ziggo Go App

Sinds kort hebben we nu een Xiaomi TV Box S waarop oa de Ziggo Go draait. Alles draait vergelijkbaar met de Next box, zappen gaat ongeveer even snel, de gids ziet er hetzelfde uit, replay werkt goed, etc. dus in veel opzichten helemaal prima.

 

Enige feature die we zeer missen is het pauzeren van live tv, zoals dat met de Next wel kan. Op de Next wordt gepauzeerde live tv in de cloud 'opgeslagen' dus waarom dit met de Ziggo Go App niet mogelijk is, is ons niet duidelijk. Dus graag zouden we deze feature ook zsm terug zien in de Ziggo Go app.

 

Dus graag morgen opgelost... 😉

 

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"En trouwens de medewerkers van Ziggo weten het niet eens allemaal en de TV verkopers ook niet."

Dan wordt het voor latere producten die je aanschaft nog even doorzoeken.

Als consument heb je ook een onderzoeksplicht.

Dat houdt in dat je aan de verkoper moet vragen of het product geschikt is voor wat je ermee wilt doen.

De verkoper heeft op zijn beurt een informatieplicht. Hij moet je vertellen wat hij weet van het product.

Weet een verkoper het niet, dan aan een ander vragen of op het internet zoeken.

 

Op deze pagina staat de informatie: Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Ziggo GO? Download de Ziggo GO app voor je Apple TV, Android TV of Amazon Fire TV. Met de Ziggo GO app op je mediaplayer of Android TV Smart TV kijk je thuis op een tweede tv-scherm, zonder extra mediabox van Ziggo.

 
MarcusT
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Je hebt gelijk Bert. Ik heb niet duidelijk genoeg kunnen overbrengen aan de experts wat ik wilde doen met de TV. Toch weer een les geleerd. Ik ga nadenken of ik dan een chromecast wil kopen. Jammer ook dat plan B niet lukte, namelijk het casten van de Ziggo go app vanaf telefoon of iPad naar de TV. Dat is blijkbaar beveiligd...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic